Geplaatst door Pyramid Analytics

Pyramid Analytics leider in Customer Experience en Vendor Credibility in Desdner BI-rapport

Pyramid Analytics, leverancier van een enterprise business intelligence platform, is voor het tweede jaar op rij leider op de gebieden ‘Customer Experience’ en ‘Vendor Credibility’ in het 2016 Wisdom of Crowds Business Intelligence marktonderzoek, een rapport van Dresner Advisory Services. In deze twee categorieën behaalde Pyramid Analytics scores die het gemiddelde ver overtroffen. In 2016 realiseerde het bedrijf bovendien verbeteringen ten opzichte van 2015 in elke categorie, waaronder sales, waarde, product, technische ondersteuning, consulting, en integriteit. Pyramid Analytics ontving in het onderzoek verder een perfecte aanbevelingsscore van zijn klanten.

“We zijn blij om weer als leider erkend te worden in een van de meest uitgebreide marktverslagen over business intelligence,” zegt Omri Kohl, mede-oprichter en CEO van Pyramid Analytics. “Deze topscores weerspiegelen onze sterke toewijding aan onze klanten, die op ons platform vertrouwen om hen te helpen kritieke, data-gedreven beslissingen te nemen met behulp van een collaboratief, agile en veilig BI-systeem.”

Dresdner heeft Pyramid Analytics ook in andere publicaties erkend, waaronder het recente 2016 Collective Insights marktonderzoek, onder meer voor zaken als de geloofwaardigheid in de markt, de geavanceerde collaboratieve BI-functionaliteit, en governed data discovery-mogelijkheden.

“Organisaties gebruiken het Wisdom of Crowds Business Intelligence marktonderzoek, dat nu voor de zevende keer verschijnt, als een objectieve informatiebron om te begrijpen hoe hun branchegenoten BI en aanverwante technologieën gebruiken en er in investeren,” zegt Howard Dresner, oprichter en chief research officer van Dresner Advisory Services. “We feliciteren Pyramid Analytics met hun sterke prestaties.”

In het 2016 Wisdom of Crowds Business Intelligence marktonderzoek werd Pyramid Analytics vergeleken met 28 leveranciers op basis van Dresner’s eigen evaluatiemodel met 33 criteria. De prestaties van elke leverancier worden vergelijken met het jaar ervoor en met het gemiddelde van alle leveranciers.

Het rapport kan op de volgende locatie gedownload worden: http://pages.pyramidanalytics.com/Dresner-Wisdom-of-Crowds-Study.html