Industry Wire

Geplaatst door Content Matters

Qontent Matters ontwikkelt nieuwe merkcampagne voor BaByliss met Olcay Gulsen als brand ambassador

Amsterdam, 12 december 2018 – Olcay en Dolshe Gulsen zijn de nieuwe brand ambassadors van BaByliss Nederland. In de najaarscampagne van BaByliss demonstreert Olcay samen met zus Dolshe hoe vrouwen verschillende looks zelf creëeren via een nieuwe online tool van BaByliss; de Ken je haar-tool.

BaByliss heeft al meer dan vijftig jaar ervaring met haarstyling en geeft vrouwen al jaren tips ter inspiratie én educatie. Met de nieuwe Ken je haar-tool bewijst BaByliss dat iedere vrouw stijlvol voor de dag kan komen en de baas is over haar eigen look. Elke look wordt via een gemakkelijke how-to uitgelegd door verschillende influencers, waaronder de nieuwe brand ambassadors van BaByliss, Olcay & Dolshe Gulsen.

Met deze najaarscampagne voor BaByliss wordt bewezen dat vrouwen met een BaByliss-tool hun favoriete look gemakkelijk zelf thuis kunnen creëren. Dankzij deze online tool komen vrouwen meer te weten over hun haartype en worden vrouwen onderwezen over hun haar. Hierdoor krijgen ze nog meer inspiratie. En dankzij de nieuwe brand ambassadors, die in samenwerking met BaByliss zijn geselecteerd, wordt dit op een relevante manier overal geladen. In 2019 zal op verschillende relevante momenten Olcay en Dolshe ingezet worden om het merk verder te laden.

“Ik ben al jaren groot fan van de producten van BaByliss en gebruik ze dagelijks om mijn haar mooi in model te krijgen. BaByliss ontwikkelt innovatieve producten die mij steeds verrassen. Daarom stond een samenwerking met BaByliss ook hoog op mijn wensenlijst.”
Olcay Gulsen

BaByliss is in Europa marktleider en innovator voor haarverzorgingstools. Het bedenkt, ontwerpt én produceert al zijn haarverzorgingstools zelf in Europa. BaByliss werd in 1960 opgericht in Parijs door de Franse kapper René Lelièvre. De twee hoofdletters in de merknaam verwijzen naar zijn grote muze: Brigitte Bardot. Bij BaByliss staat innovatie en kwaliteit voorop, waardoor deze nieuwe najaarscampagne goed aansluit bij de kernwaarden van het bedrijf.

“Wij kiezen bewust voor Olcay en Dolshe. Niet alleen vanwege haar prachtige haar, maar ook omdat ze een echte powervrouw is. Iets dat veel Nederlandse vrouwen aanspreekt!”
Emma Aarts, Senior Brandmanager BaByliss Nederland

“BaByliss heeft als doel vrouwen te inspireren en verrassen. Onze nieuwe Ken je haar-campagne sluit hier goed op aan, omdat we vrouwen op een creatieve én toegankelijke manier onderwijzen. Daarnaast is Olcay en Dolshe is een toegankelijke en natuurlijke match met BaByliss. We kijken er daarom ontzettend naar uit om deze samenwerking in 2019 verder te laden!”
Danijel Dercksen, Creative Director Qontent Matters

Credits
Klant: BaByliss Nederland
Senior Brand Manager: Emma Aarts
Brand Manager: Florentine van der Molen
Online Marketeer: Dries de Kaste
Bureau: Qontent Matters
Creative Director: Danijel Dercksen
Concept: Renee Bainczyk, Lianne Plouvier
Producers: Joyce Nafzger, Wieteke Alvarez
Art: Florido Meacci, Rutger Floor
DOP: Bas Baakman
Edit: Mark van Woerden
Geluid: Stephan Kos

Overig
Media: De Nieuwe Zaak

Bekijk een van de 4 videos hier: https://youtu.be/NVYLQbH_5dM

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht