Industry Wire

Geplaatst door de Toekomst

Quadia kiest voor de Toekomst

Bob Roos, directeur van de Toekomst is erg enthousiast over de klik in het project met Quadia. “Afgezien van het feit dat we beiden in Hilversum gevestigd zijn, bleken er al tijdens de eerste kennismaking meer overeenkomsten tussen de bedrijven te zijn. Zo sprak onze aanpak van de pitch en de gepresenteerde werkwijze Quadia erg aan, met als resultaat hun keuze voor de Toekomst. Het traject naar een nieuwe ‘Brand ID’ heeft geresulteerd in een kleurrijke dynamische nieuwe huisstijl met een opvallende website als eyecatcher. Samen hebben we zo ongeveer alles vernieuwd. Dus naast de website ook alle andere uitingen, van whitepapers tot visitekaartjes en zelfs de vlaggen voor het pand.” Deze week presenteerde het vernieuwde Quadia zichzelf aan haar personeel en gaan de eerste berichten in nieuwe stijl de deur uit.

Quadia
Quadia is gespecialiseerd in online video oplossingen en content. Met projecten en kanalen in binnen- en buitenland is het full service bedrijf toonaangevend in de markt voor online video. Ook levert Quadia door heel Europa specifieke Web TV toepassingen voor marketing & promotie, online sales, communicatie, customer services, e-learning en webcasting. Deze toepassingen zijn allen gebaseerd op het Quadia video platform. Het Hilversumse bedrijf staat voor de uitdaging om in de groeiende markt voor online video stappen te maken naar verdere internationalisering van het merk. In 2012 is daarin de eerste stap gezet met uitbreiding van de activiteiten in Duitsland.

de Toekomst
De Toekomst is een full service communicatiepartner waar cross-media producties, in de breedste zin van het woord, hand in hand gaan met creatieve ideeën, grafisch ontwerp,
web- en app- development, social media toepassingen en kwalitatief druk- en printwerk. Gevestigd in mediastad Hilversum bedenkt, ontwikkelt én produceert de Toekomst scorende media voor de Nederlandse markt. De creatieven in de ontwerpstudio van de Toekomst zijn specialist op het gebied van brand design en visuele communicatie.

Naast Quadia kozen onder andere de Duitse softwareleverancier Implico, VHP Human Performance en Start to Run (Atletiekunie) onlangs voor de Toekomst.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht