Industry Wire

Geplaatst door KCM

Quality Support wordt onderdeel van KCM

Loosdrecht, 7 januari 2021 – De groei van KCM, dé organisatie in meten en verbeteren van klant- en medewerkerstevredenheid, gaat in 2021 door. Quality Support, specialist in het meten én verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten, wordt onderdeel van KCM. Hierdoor levert KCM een nog completer dienstenpakket in kwalitatief onderzoeken, kwantitatief meten, analyseren, trainen en succesvol ontwikkelen en implementeren van klantcontact strategieën.

De onderneming blijft haar activiteiten verder uitbreiden en is actief op zoek naar partners waarmee verdere groei kan worden gegeven.

Met Quality Support breidt KCM haar dienstenpalet verder uit
Met 28 jaar ervaring in het analyseren van klantcontacten door middel van mystery shopping en klantcontactmetingen, is Quality Support een mooie aanvulling voor KCM. Ron Gubbels, directeur en eigenaar van Quality Support, vertelt: “Wij adviseren over verbeteringen en helpen om die verbeteracties uit te voeren via training, e-learning, gamification, management games en hospitalityprogramma’s in klantcontact. Onze kracht zit in een ervaren team van medewerkers die passie hebben voor klantcontact. Afspraken nakomen, meedenken en flexibiliteit kenmerken onze werkwijze. KCM maakt de organisatie écht wendbaar op het gebied van hun customer experience. Ik ben ervan overtuigd dat onze opdrachtgevers baat hebben bij dit unieke aanbod van diensten.”

Edwin van Wijk van KCM vertelt: “KCM meet klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid voor meer dan 200 organisaties. Het toevoegen van Quality Support zorgt ervoor dat KCM een aanvulling daarop doet met kwalitatief onderzoek. Met klanttevredenheidsonderzoek meet je het resultaat; met kwalitatief onderzoek meet je het klantcontactproces. Beide maatstaven zijn van groot belang voor iedere klantgerichte organisatie om continu te kunnen verbeteren. Kwalitatief onderzoek analyseert het klantcontact en de rol van de medewerker daarin. Het geeft inzicht in waar medewerkers beloond kunnen worden en waar extra training nodig is. Een goed ontworpen kwantitatief én kwalitatief onderzoek is de blauwdruk voor alle klantcontactprocessen. Met KCM willen wij onze klanten laten excelleren in customer experience.”

KCM: nummer 1 partner in klant- en medewerkerstevredenheid
De visie van KCM is om de nummer één partner te zijn bij het bereiken van optimale klant- en medewerkerstevredenheid en in het optimaliseren van klantcontact. KCM en Quality Support kunnen samen het kwalitatief onderzoek en het trainingspalet integreren in het KCM-platform, managementrapportages, infographics, samenvattingen, trainingen en adviezen. KCM Group kan een compleet aanbod van producten en diensten bieden en completere projecten verzorgen, zowel op nationaal als internationaal niveau. “Ik ben ervan overtuigd dat onze opdrachtgevers baat hebben bij de integratie en focus van onze diensten in hen weg naar optimale klant- en medewerkerstevredenheid”, aldus Martine Ferment van KCM.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht