Industry Wire

Geplaatst door RapidSugar

RapidSugar: Selligent Certified Partner

RapidSugar gebruikt het Selligent Interactive Marketing (SIM) platform voor het realiseren van haar crossmediale campagnes en het bouwen van maatwerk voor haar klanten. Door de combinatie van de technologie van Selligent en de expertise van RapidSugar op het gebied van online strategie, concepting, design en dialoogmarketing, worden succesvolle campagnes uitgerold voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Nu het team van RapidSugar de officiële Selligent Interactive Marketing Consultant status heeft bereikt, is RapidSugar gecertificeerd als Selligent partner en hebben beide bedrijven de samenwerking aanzienlijk versterkt.

Selligent is internationaal marktleider op het gebied van oplossingen voor conversiemarketing en interactieve CRM waarmee RapidSugar al jaren succesvol optrekt. Ook Selligent scoorde begin dit jaar een eerste plek in de EMERCE 100 in de categorie E-mail Service Provider.

Jeroen van Stijn over de samenwerking met Selligent: “RapidSugar werkt al ruim acht jaar samen met Selligent en was pionier bij de introductie van het platform op de Nederlandse markt. Vanaf het begin van deze samenwerking hebben we intensief opgetrokken en heeft RapidSugar vanuit de gebruikerservaring een actieve rol gespeeld bij de verdere ontwikkelingen van het platform. We hebben dan ook regelmatig contact met elkaar om best practices te delen en elkaars positie in de markt te verstevigen. Het optuigen van een expert certificeringtraject sluit in onze beleving dan ook goed aan bij de kwaliteit die Selligent binnen de eigen organisatie en bij haar partners nastreeft.”

Daarnaast heeft RapidSugar haar Selligent expertise nog eens extra versterkt met de komst van Selligent expert Rob Smit. Hij heeft per 1 mei het Development team van RapidSugar versterkt. Rob is jarenlang werkzaam geweest bij WDM Nederland als Project Manager E-campaigns.

Nicolas Van Vijnckt, Partner Manager Benelux: “Dat RapidSugar zijn marketing expertise nu verdere invulling geeft door ook formeel aan de hoogste normen van SIM kennis te beantwoorden is een investering die zowel Selligent als onze klanten smaken. Het straalt het volle vertrouwen uit dat RapidSugar een partij is die zowel strategisch als technisch de klant kan bijstaan in de realisatie van hun digitale marketing plannen d.m.v. Selligent Interactive Marketing. Dat RapidSugar de echte toegevoegde waarde van Selligent Interactive Marketing (onder)kent betekent ook dat dit agentschap de klant adequaat kan bijstaan in de juiste toolkeuze.”

———————————
Over RapidSugar
RapidSugar uit Amsterdam is een interactief marketingbureau gespecialiseerd in dialoogmarketing. In 1999 begonnen als specialist op het gebied van e-mailmarketing en is uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende full service bureaus in Nederland. RapidSugar bedient de top van Nederlandse bedrijfsleven waaronder: ING, SNS, Univé, ASN Bank, NS HiSpeed, Nuon, C1000, Funda, Staples, TomTom, InHolland, KWF en Reumafonds.
Voor meer informatie kijk op www.rapidsugar.nl.

Voor meer persinformatie:
Neem voor meer informatie contact op met RapidSugar BV, Menno van der
Meulen, telefoon: 020 – 346 90 10 en e-mail: menno@rapidsugar.nl

Over Selligent
Selligent is een specialist in oplossingen voor conversiemarketing en interactieve CRM. Via deze oplossingen voor klantinteracties en voor de optimalisering van cross-channel strategieën kunnen organisaties een individuele dialoog opbouwen met de klant of consument waarbij diens voorkeur voor een bepaald communicatiekanaal en contactmoment centraal staat. Dit resulteert in een grotere conversieratio, meer rendement, minimaal klantverlies en een superieure klantbeleving over alle kanalen.

Voor meer informatie kunt u terecht op onze website http://www.selligent.com of onze blog http://blog.selligent.com/nl.

Noot voor de redactie:
Mocht u in de toekomst geen persberichten van RapidSugar willen ontvangen, dan kunt u zich afmelden via een reply op deze e-mail en de vermelding ’uitschrijven’.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht