Razendsnelle groei aantal klanten op 4G-netwerk

Steeds meer klanten van T-Mobile maken gebruik van gratis 4G, dat sinds medio november van dit jaar beschikbaar is. Inmiddels zijn ruim 270.000 klanten van T-Mobile actief op het nieuwe 4G-netwerk. In Nederland beschikken ongeveer 450.000 klanten van T-Mobile over een 4G-toestel. De ervaringen van klanten over het nieuwe 4G-netwerk van T-Mobile zijn zeer positief en ook de Consumentenbond oordeelde positief over 4G van T-Mobile: “Browsen gaat zeer vlot en video kijken gaat probleemloos in HD.“  De uitrol van 4G in Den Haag en omgeving is eerder deze week afgerond. Daarnaast hebben ook klanten in Delft en Zoetermeer nu toegang tot  4G. Alleen bij  T-Mobile krijgt iedereen met een geschikt toestel gratis toegang tot 4G en daarmee tot stabieler en sneller internet. Met een Stel Samen abonnement zijn klanten bovendien volledig beschermd tegen onverwachte datakosten.

Uitrol 4G-netwerk T-Mobile
Sinds medio november is 4G beschikbaar in Groot Amsterdam, Rotterdam, Utrecht Den Haag en omgeving. De uitrol gaat nu verder in het overige deel van de Randstad en vervolgens in de rest van Nederland. Het is de ambitie van T-Mobile om eind 2014 een meerderheid van T-Mobile klanten toegang te bieden tot 4G.

Over T-Mobile in Nederland
Met 4,5 miljoen klanten is T-Mobile Netherlands, onderdeel van Deutsche Telekom, één van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven voor consumenten en zakelijke klanten. T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en neemt een toonaangevende positie in op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Netherlands is actief met de merken T-Mobile, BEN en Simpel. In het jongerensegment werkt T-Mobile samen met MTV Mobile en *bliep. In 2012 werd T-Mobile uitgeroepen tot Beste Werkgever van Nederland. Klik hier voor meer informatie.