Industry Wire

Geplaatst door Internative BV

Rebranding en nieuwe website voor vlees.nl

Het interactieve cross-mediale communicatieplatform vlees.nl heeft een metamorfose ondergaan. In opdracht van de Centrale Organisatie voor de Vleessector (COV) heeft digital agency Internative uit Amersfoort de volledige rebranding en bouw van de nieuwe website voor haar rekening genomen.

Scherpstellen strategie
Internative is de vraag gesteld om de positieve beleving rond vlees als product centraal te stellen. Vlees.nl is een informerend consumentenplatform waarbij de focus meer op de actieve houding moest worden gelegd. Dit heeft zich vertaald naar de geherdefinieerde kernwaarden trots, betrouwbaar, uitgesproken en betrokken. Deze vormen de basis van het creatieve concept.

Vernieuwde look & feel
Het resultaat is een stijl die stevig staat. Zowel in het logo als in kleur- en vormentaal. Op de website komen alle elementen samen en is het een online plek geworden waar de bezoeker al ‘shoppend’ rond kan kijken. Van dossiers over vlees naar inspiratie, van tekst naar beeld, van statisch naar video.

Vlees.nl
Het platform vlees.nl is sinds april 2010 online. Het aantal bezoekers groeit sindsdien elk jaar met zo’n 20%. Na onderzoek van het bezoekersgedrag zijn het design en de structuur van de site opnieuw ingericht. Vlees.nl hoopt hiermee deze groei een extra impuls te geven, bezoekers op maat te bedienen en van eerlijke informatie te blijven voorzien.

Over Internative
Internative is een full service digital agency gevestigd in hartje Nederland. Hier bouwen ze aan de on- en offline merkbeleving van opdrachtgevers. Door gebruik te maken van een helder stappenplan, zorgen ze voor effectieve all-line communicatie. Van strategie, via creatieve concepten en contentmarketing naar de realisatie van de gewenste middelen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht