Industry Wire

Geplaatst door Mobile Generation

REDEVCO kiest voor Mobile Generation als online/mobile agency.

Specifiek gaat Mobile Generation de hier volgende zaken voor Redevco ontwikkelen en implementeren;

• Online strategie; website, nieuwsbrieven, digitale uitnodigingen, enz.
• Mobiele strategie, waaronder een mobile site en een Business to Business iPad applicatie.
• Traditionele media uitingen voor print, corporate brochures, flyers en een corporate responsibility report.
• Daarnaast is ook een nieuwe huisstijl ontwikkeld.

“We zijn trots dat Redevco besloten heeft al haar internationale communicatie activiteiten bij Mobile Generation onder te brengen. Wij geloven dat een innovatieve communicatie strategie een belangrijke en logische stap is voor een innovatief en internationaal bedrijf als Redevco. Dat online- en mobiele toepassingen een centrale rol in de communicatiemiddelenmix van Redevco spelen is hiervan een logisch gevolg.”, aldus Ron Vrijmoet, Managing Partner van Mobile Generation.

“Wij zijn zeer enthousiast over de nieuwe communicatie-strategie en middelenmix ontwikkeld door Mobile Generation. Wij willen inspelen op de technologische ontwikkelingen om optimaal te communiceren met onze klanten en stakeholders. Mobile Generation is voor ons een ideale partner om dit te realiseren” aldus Lisette van der Ham, Head of PR & Corporate Communications van Redevco.

Over Redevco (www.redevco.nl)

Redevco, een onafhankelijke internationale vastgoedonderneming, beheert en ontwikkelt één van de grootste winkelportefeuilles in Europa, met meer dan 750 objecten op toplocaties in 18 landen en een huidige waarde van 7,4 miljard euro. Redevco is ook actief in Azië, waar een winkelportefeuille wordt opgebouwd in de grote steden, voornamelijk in China. Redevco streeft ernaar Azië tot haar tweede thuismarkt te maken. Redevco is onderdeel van de in Zwitserland gevestigde Cofra Holding AG.

Over Mobile Generation (www.mobgen.com)

Mobile Generation (MobGen) is een toonaangevend ’full service’ digitaal / mobile marketing agency. Het bedrijf is een joint venture tussen de oprichters van Triscreen Media Group (top 5 speler in de wereldwijde ’mobile content’ industrie) en een team van ervaren professionals uit de marketing services industrie (ex. WPP en IPG). De joint venture resulteert in een unieke combinatie van 12 jaar ervaring met mobiele technologie en 18 jaar ervaring in media en marketing.

Mobile Generation helpt adverteerders, uitgevers, omroepen en andere organisaties om mobiele toestellen te gebruiken als een effectief marketing & interactie kanaal. De diensten van Mobile Generation bestaan onder meer uit: strategie consultancy, conceptontwikkeling & productie van mobiele-websites en mobiele applicaties, opzetten van een ‘mobile community’, sms interactie programma’s & promoties, het plannen, inkopen en analyseren van mobiele media campagnes, mobile interaction onderzoek, (mobile) social network campagnes en (mobile) search ‘engine optimization’.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht