Industry Wire

Geplaatst door TKC digital

RELAX, TAKE IT EASY WITH AI

Baarn, 1 mei 2024 – TKC digital is met groot enthousiasme bezig met de voorbereidingen van hét event van het jaar event over AI en kennismanagement in de end-to-end customer journey: Service Tomorrow. Dit event, gehouden op 13 juni in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam, is de kans voor professionals in kennismanagement en customer experience om inspiratie op te doen en de nieuwste trends, innovaties en best practices te ontdekken.

Met keynotes van onder andere Peter Hinssen (Nexxworks), Ashu Roy (eGain) en Tom de Ruyck (Human8) belooft het een inspirerende middag te worden. Naast de keynotes is er een klantenmarkt waar 6 klanten hun ervaring en kennis delen en zijn er natuurlijk netwerkmomenten.

Bekijk het hele programma op onze website.

Professionals in kennismanagement en customer experience stoeien vaak met de rol die AI kan spelen in hun dagelijkse praktijk. Hoe kan AI helpen om het voor de klant én voor de organisatie makkelijker te maken? We praten er veel over, maar concreet wordt het vaak niet. Tijdens Service Tomorrow krijgen bezoekers praktische tips en inspiratie die je direct kunt toepassen in de dagelijkse praktijk. Daarnaast delen klanten van TKC hun ervaringen op de klantenmarkt.
Neem contact op met Wilma via wilma.bouwen@tkcdigtial.com voor een plek op de perslijst.

Over TKC digital
TKC is al meer dan 15 jaar dé specialist in kennismanagement en nu ook in AI. We helpen grote organisaties bij het organiseren van kennismanagement zodat vragen van hun doelgroep, overal, in één keer goed beantwoord worden. Dat doen we door met veel plezier de strategie te bepalen, content te ontwikkelen, het kennisbeheer te organiseren én door de beste technologie in te zetten. Meer dan 100 prachtige organisaties gingen je voor.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht