Industry Wire

Geplaatst door Reprise Nederland

Reprise lanceert Reprise Commerce

Digital marketing en performance bureau Reprise breidt onder de noemer Reprise Commerce haar dienstverlening uit. Van advies en uitvoer van digitale mediastrategieën naar advies en uitvoer van volledige eCommerce strategieën.

Sander Kwint, Head of eCommerce Reprise Nederland; Reprise Commerce helpt klanten (meer) te verkopen via hun eigen website, marketplaces en/of websites van e-retailers. Voorheen hielpen we vooral klanten met het optimaal inzetten van hun digitale (performance) media.

De dienstverlening gaat nu veel verder, vult Stijn Fien Managing director van Reprise, aan. Naast de inzet van media, optimalisatie van de website kunnen we klanten helpen met het optimaliseren van hun logistieke operatie, verbeteren van retourpercentages, het opzetten van brandstore op marketplaces, de invulling van een inhouse online marketingteam, het opzetten van loyaliteitsprogramma tot aan selectie en implementatie van tech, tooling en I(C)T architectuur.

Reprise Commerce is een reactie op de ongekende internationale groei van eCommerce. Nederland loopt hier voorop, niet voor niets fungeert Nederland dan ook als kennishub voor Reprise organisatie in andere landen binnen Europa. Nederland is ver gevorderd in digitalisering en kende al enkele grote e-commerce platformen, marketplaces zoals Bol.com en grote (traditionele) retailers die de stap naar online hebben gemaakt.

Mede hierdoor hebben de consultants van Reprise veel E-Commerce ervaring en is Reprise Nederland een logische keuze als E-commerce hub voor EMEA. Reprise helpt bedrijven al 20 jaar met het realiseren van groei met behulp van digitale middelen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht