Geplaatst door RES

RES ONE Security gecertificeerd voor Citrix Ready Secure Remote Access-programma

‘s-Hertogenbosch, 2 mei 2017RES, marktleider in het leveren, automatiseren en beveiligen van werkplekken, kondigt vandaag aan dat RES ONE Security het goedkeuringstraject als onderdeel van het Citrix Ready Secure Remote Access-programma met succes heeft afgerond. Daarmee biedt RES IT-verantwoordelijken een veilige oplossing voor remote werken: de gecombineerde oplossing helpt het bedrijfsnetwerk te beveiligen tegen datadiefstal en andere beveiligingsaanvallen.

Via het Citrix Ready Program kunnen klanten eenvoudig aanvullende producten en oplossingen vinden waarmee ze hun Citrix-omgevingen kunnen verbeteren. RES ONE Security heeft de serie tests van Citrix doorstaan en werkt naadloos samen met XenDesktop, XenApp, XenMobile, XenServer en Netscaler. De digitale werkplek is daardoor veiliger en flexibeler en maximaliseert productiviteit.

RES ONE Security combineert automatisering en selfservice met beveiligingsmogelijkheden, zodat de moderne agile werknemer altijd toegang tot de juiste apps en services heeft. RES biedt een unieke benadering van bestuur en beveiligings- identiteits- en toegangsmanagement van de werkplek, met adaptieve beveiliging, besef van context en brede hybride werkplekondersteuning. Samen zorgen RES en Citrix voor beter beheer van endpoints, toegang op basis van policies, automatisering van IT-dienstverlening en adaptieve beveiliging en compliance.

“Als lid van het Citrix Ready-programma breiden we de beveiliging en beheermogelijkheden van Citrix-producten uit”, zegt Tripp Purvis, Senior Vice President Strategic Alliances bij RES. “Hiermee laten we zien hoe goed we met onze vertrouwde partners samenwerken om onze klanten de best mogelijke ervaring te kunnen bieden.”

“Via het Citrix Ready-programma biedt RES oplossingen die, door goedgekeurde ondersteuning van Citrix-virtualisatietechnologie, organisaties helpen met uitrol, beveiliging en productiviteitsmaximalisatie van digitale werkplekken”, zegt Siddharth Rabindran, Director, Citrix Ready-programma bij Citrix. “Door RES te gebruiken met de netwerk- en virtualisatieoplossingen van Citrix kunnen organisaties hun werknemers voorzien van applicaties en digitale diensten waarmee ze hun werk effectiever en veiliger kunnen uitvoeren.”

Bezoek RES op Citrix Synergy

RES is aanwezig op Citrix Synergy 2017. Bezoek ons op stand #403 voor demonstraties en inzicht in hoe RES uw organisatie veiliger en productiever kan maken. Citrix Synergy wordt gehouden in het Orange County Convention Center in Orlando, Florida, van 23 tot 25 mei 2017.

Kom meer te weten over hoe RES uw organisatie kan beveiligen!