Robin van Dorrestein commercieel directeur ETTU

GOUDA, 4 februari 2013 – ETTU, dé specialist in productiviteitsverhogende Microsoft SharePoint oplossingen en diensten voor overheid en bedrijfsleven, heeft Robin van Dorrestein (49) per 1 februari aangesteld als commercieel directeur. Van Dorrestein komt van Unica ICT, waar hij als managing consultant verantwoordelijk was voor het ontwikkelen van commerciële partnerships. Eerder had hij diverse sales en (account)management functies bij o.m. Borghoudt BV, Freia Groep BV en KPN. Robin van Dorrestein is gespecialiseerd in management consultancy en organisatie coaching en een bekende van de ETTU organisatie dankzij het trainingsprogramma dat hij in 2012 met succes verzorgde.
De aanstelling van Van Dorrestein betekent een kleine verschuiving in het management team, bestaande uit de 3 eigenaren Piet Vink, Vincent Heijckmann en Eric-Jan Vroon. Heijckmann wordt verantwoordelijk voor het opzetten van partnerships en een reseller-kanaal voor de eConnect lijn in Nederland en buitenland. Vroon blijft verantwoordelijk voor techniek, HRM en finance. Vink blijft verantwoordelijk voor sales en marketing.
Piet Vink: “Wij zijn enorm blij dat Robin van Dorrestein ons team komt versterken. Robin is als geen ander in staat mensen en organisaties te laten excelleren; precies wat wij als ETTU nastreven. Wij horen graag bij de top, en krijgen van onze klanten liever een 9+ dan een 7. Om aan de toenemende klantvraag te kunnen voldoen, zullen we ook in 2013 weer een groot aantal nieuwe medewerkers aantrekken.”
Robin van Dorrestein: ”De oplossingen van ETTU zijn onderscheidend, de mensen zijn onderscheidend en ETTU heeft een prachtig klantenportfolio. Samenwerken en kennis delen is zowel voor bedrijven als overheden essentieel en misschien wel belangrijker dan ooit. Ik ben er trots op deel uit te gaan maken van dit winning team en zal er alles aan doen om de 9+ scores van bestaande en nieuwe klanten daadwerkelijk te krijgen.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.