Geplaatst door PSH Media Sales

Rotary en Lions leggen advertentieverkoop neer bij PSH Media Sales

Doetinchem – PSH Media Sales start per direct met de crossmediale advertentieverkoop voor Rotary en Lions. Rotary Nederland heeft in Nederland ruim 500 clubs en de Nederlandse Lions organisatie telt ruim 400 actieve clubs. Beide mediaplatformen bereiken een koopkrachtige doelgroep van invloedrijke mensen.

Rotary Magazine
Rotary Magazine wordt zes keer per jaar verspreid onder de leden van de Nederlandse Rotaryclubs. Het magazine bereikt een welstandige doelgroep van maatschappelijk betrokken leden van Nederlandse Rotaryclubs. Het magazine verschijnt in gedrukte vorm in een oplage van 19.000 exemplaren en informeert de leden over ontwikkelingen binnen Rotary. Daarnaast geeft het magazine aandacht aan onderwerpen op het gebied van de vrijetijdsbesteding, lifestyle-elementen en human interest.

LION Magazine
LION Magazine wordt zes keer per jaar verspreid onder leden van Lionclubs en Leo clubs in Nederland. Het magazine heeft een oplage van 13.000 en brengt nieuws en wetenwaardigheden van en over de organisatie. LION Magazine bereikt eveneens een hoogopgeleide doelgroep met een bovenmodaal inkomen uit de sociale klasse A en B1.

Hoge welstandscluster PSH Media Sales
Benno Aalders, salesmanager bij PSH Media Sales, ziet de nieuwe opdrachtgevers als een waardevolle toevoeging aan het portfolio van PSH Media Sales. ‘Rotary en Lions sluiten goed aan bij onze huidige hoge welstand portefeuille. De magazines bereiken een koopkrachtige doelgroep van leden van Rotaryclubs en Lionsclubs. Dit maakt zowel Rotary als Lions interessant voor adverteerders die op zoek zijn naar een inhoudelijke en koopkrachtige doelgroep.’
De magazines zijn online te vinden op Rotary.nl en Lions.nl.