Industry Wire

Geplaatst door RTL Nederland

RTL’s Concentrate & Lenovo bundelen krachten in #Goodweirdwednesday

RTL’s online jongerenplatform Concentrate introduceerde gisteravond #Goodweirdwednesday. Zeven weken lang staat de woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze. Hiermee creërt Concentrate extra awareness voor de #Goodweird campagne van Lenovo onder de doelgroep 20-34 jaar. In de unieke #Goodweirdwednesday content worden de Lenovo Yoga-lijn producten op een natuurlijke manier geïntegreerd.

In ieder item draaien Concentrate-vloggers Kaj, Monica, Bobbie en Thomas aan het #Goodweirdwednesday rad om er achter te komen welke opdracht ze deze week te wachten staat: de goodweird match. Welke goede activiteit moeten ze koppelen aan welk ‘weird’ thema? Vervolgens  brainstormen ze er op los. Dan is het tijd voor de uitvoering en het resultaat: is het gelukt om het doel te bereiken?

Lenovo heeft in ieder item een aandeel via in program exposure met de Yoga 3 Pro (laptop) en de Yoga Tab 3 Pro (tablet). Daarnaast is het merk aanwezig via billboarding en in promo’s op de RTL-zenders. De video’s worden verspreid via Concentrate.nl, YouTube, social media (Twitter, Snapchat, Facebook en Instagram) en Lenovo’s owned media.

In de eerste aflevering draaiden de vloggers de thema’s nostalgie en verkleden. Het was Good, het was Weird en het was Wednesday! Bekijk hier de video en laat ons weten welk woord jij graag wil toevoegen aan het Good & Weird rad.

Facts & credits

Campagneperiode: 9 december t/m 20 januari
Adverteerder: Lenovo – Ruben Juninck, Consumer Marketing Manager Benelux
Mediabureau: Total Media Limited
Account: Ronen Wolf, Senior Accountmanager
Concept: RTL Concepts
Productie: RTL Specials

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht