Industry Wire

Geplaatst door Salesforce

Salesforce Genie Customer Data Cloud ontsluit klantgegevens in realtime en levert inzichten op schaal met Tableau

Salesforce kondigt aan dat Genie Customer Data Cloud nu ook wordt ondersteund door Tableau. Hierdoor kunnen bedrijven klantgegevens beter begrijpen en ontsluiten en in realtime, op schaal bruikbare inzichten leveren. Het stelt elk bedrijf in staat miljarden datapunten die zijn opgeslagen en geharmoniseerd in Genie, te analyseren met behulp van Tableau, om vervolgens inzichten te visualiseren, verkennen en automatiseren en actie ondernemen. Omdat Genie bovendien geïntegreerd is met Tableau, kunnen bedrijven de kosten voor datawarehousing verlagen, de doorlooptijd vergroten en betere beslissingen nemen door al hun gegevens en analyses op één plaats samen te brengen.
Genie Customer Data Cloud werd eerder dit jaar geannonceerd tijdens Dreamforce. Het platform absorbeert, harmoniseert en verenigt alle klantgegevens van een bedrijf via kanalen en interacties in een enkel real-time klantprofiel, zodat elke ervaring binnen de Customer 360 meer geautomatiseerd, intelligent, geïntegreerd en real-time is. Genie Customer Data Cloud verwerkt nu dagelijks gemiddeld meer dan 100 miljard klantrecords in Salesforce Customer 360, waardoor elk bedrijf data kan gebruiken en een klantgericht bedrijf kan worden door tijd en geld te besparen en tegelijkertijd de omzet te verhogen met CRM.
“Verwachtingen van de klant veranderen in real time en bedrijven hebben real-time gegevens en tijdige bruikbare inzichten nodig om een klantgericht bedrijf te zijn. Genie Customer Data Cloud is revolutionair omdat het het eerste platform is dat real-time gepersonaliseerde klantbetrokkenheid kan leveren over elk verkoop-, service-, marketing-, commerce- en IT touchpoint”, aldus Steve Fisher, EVP en GM, Next Gen CRM en Unified Data Services bij Salesforce. “Nu stelt Genie Customer Data Cloud, ondersteund door Tableau, bedrijven in staat hun gegevens over elke klant veilig te visualiseren, te verkennen en erop te reageren, in real-time, op het juiste kanaal, op schaal. Dit is nog maar het begin van wat mogelijk is nu we meer native automatisering, intelligente en real-time integraties dieper in het platform inbouwen.”
Lees hier het volledige (Engelstalige) nieuwsbericht.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht