Salves en NLJUG tekenen business partnerovereenkomst

Onlangs ondertekenden Salves en NLJUG, de Nederlandse Java User Group, een business partnerovereenkomst. Onderdeel van deze overeenkomst is het co-sponsorship van de conferentie J-Fall 2014, die in het najaar plaatsvindt.

Bas van den Eertwegh, Directeur Software Development bij Salves legt uit waarom de partnerovereenkomst tot stand is gekomen: “Een belangrijke pijler binnen onze organisatie is het ontwikkelen en implementeren van software op basis van Open Source Java. Onze professionals beschikken over uitgebreide kennis en ervaring om onze klanten de beste oplossing te bieden. Nu en in de toekomst. Op de hoogte blijven van ontwikkelingen binnen de Java-technologie, het uitwisselen en delen van kennis en het onderhouden van contacten binnen de Java-gemeenschap zien wij als essentieel onderdeel daarvan. De samenwerking met NLJUG als business partner en co-sponsor van J-Fall 2014 is voor ons dan ook een logische stap om onze doelstellingen op dit gebied te verwezenlijken.”

Over NLJUG
NLJUG is een stichting die tot doel heeft kennis rondom het Java-platform te delen. Zij bieden een gemeenschappelijk platform ter bevordering en ondersteuning van de programmeertaal Java in de breedste zin van het woord. Voor veel IT managers, studenten en ondernemers in Nederland is de NLJUG het centrale punt daar waar het gaat om Java en aanpalende gebieden.

Over Salves
Salves is een IT-bedrijf dat anders is dan andere organisaties. We staan voor innovatieve en gedegen softwareontwikkeling, professionele testtrajecten en integrale implementatie van nieuwe software met als doel het behalen van een maximale business productiviteit bij onze klanten. Daarbij zijn oplossingen die in samenhang worden ontworpen in onze optiek beter. Wij zien de oplossing dan ook in multidisciplinair denken en handelen vanuit vier disciplines: Testen, Software Development, HR-implementaties en Microsoft Consultancy. Die disciplines zijn ondergebracht in vijf werkmaatschappijen die in de basis onafhankelijk van elkaar werken, maar waar mogelijk ook samenwerken en elkaar versterken. Uitgangspunt is dat de menselijke maat voorop staat.

Dat werkt, want sinds 2006 is Salves uitgegroeid tot een succesvol IT-bedrijf met klanten die tot de Top 200-bedrijven van Nederland behoren en kantoren in Helvoirt en Hilversum.