Industry Wire

Geplaatst door Sportclubdeal

Samenwerking Sportclubdeal en Sparco International

Sportclubdeal en Sparco International hebben een overeenkomst tot samenwerking gesloten. Sparco International is ooit ontstaan uit een opsplitsing van de duty free winkels op Schiphol en van daaruit doorgegroeid naar een ervaren partij met geavanceerde oplossingen en maatwerk voor loyaliteitsprogramma’s en spaaracties in de Europese markt.

Sparco International streeft ernaar succesvolle spaaracties en loyaliteitsprogramma’s op te zetten voor haar relaties door middel van de combinatie van expertise en ervaring met eigen geavanceerde diensten en instrumenten.

Theo van den Dungen van Sportclubdeal: “Met Sportclubdeal gaan we een nieuwe fase in, waarin we nog meer betrokkenheid willen creeeren bij de leden en supporters van de clubs die meedoen aan Sportclubdeal. De samenwerking met Sparco International past precies in dat plaatje. E expertise die zij meebrengen met het door hen zelf ontwikkelde Webcentives®, een geavanceerde oplossing voor het volledig en efficiënt managen van loyalty en spaarprogramma’s, zal Sportclubdeal een stap verder helpen en ons motto ‘Winnen doen we samen’ extra kracht bijzetten.”

Het aanbod in de clubwebwinkels zal door deze samenwerking o.a. worden uitgebreid met acties en aanbiedingen van gerenommeerde partijen als Playmobil, Apple, Philips, Playstation, Samsung, LG, Seiko en Lego.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht