Geplaatst door Triple

Samenwerking Triple en ANWB met twee jaar verlengd

Alkmaar, 3 juli 2017 – Triple en de ANWB verlengen de samenwerking met twee jaar. De afgelopen zes jaar heeft Triple de hosting van de digitale kanalen van de ANWB verzorgd. In deze periode heeft zij ook een belangrijke bijdrage geleverd aan het responsive maken van deze kanalen. De komende zal Triple de ANWB ondersteunen in het streven om de communicatie van de ANWB met haar leden verder te personaliseren.

Triple levert daarvoor specifieke oplossingen in de vorm van een private cloud platform, SAAS en Content Distribution Network diensten.

Teun van der Vorm (ANWB): De enorme betrokkenheid bij de ontwikkelingen van onze digitale kanalen en haar flexibiliteit is de grote kracht van Triple. Daarom werken we al zes jaar met veel plezier en succesvol samen. We kijken beide voortdurend verder naar wat nodig is om een volgende stap te kunnen maken.

Ben van den Burg (Triple): De ANWB en Triple zitten op het gebied van innovatie en veel andere aspecten op één lijn, wat zorgt voor een zeer goede samenwerking. Deze stap is daarom voor ons beide dan ook logisch vervolg.
======
Over Triple
Triple is een Digital Agency uit Alkmaar dat hosting, development, design en strategie werkzaamheden verricht voor grote klanten als RTL, Videoland en Vodafone. Deze kennis van technologie, de onbevangenheid en het uitgebreide netwerk stelt Triple in staat om nieuwe ontwikkelingen eerder te ontdekken dan de meeste andere bedrijven. Dit geeft ons de mogelijkheid om slimme en vernieuwende, maar toch simpele innovatieve oplossingen te ontwikkelen.