Industry Wire

Sarenza genomineerd voor Thuiswinkel Awards in de categorie Cross Border E-commerce

Op maandag 9 maart werd bekend gemaakt dat online schoenen- en tassenexpert Sarenza.nl is genomineerd voor de Thuiswinkel Awards in de categorie Cross Border E-commerce. De deskundige vakjury bepaalde dat Sarenza met haar huidige internationale groei, klantgerichtheid en persoonlijke service in aanmerking komt om de felbegeerde Cross Border E-commerce Award te bemachtigen.

De Cross Border E-commerce Award is in het leven geroepen voor bedrijven die de stap over de grens hebben gezet en in meerdere landen actief zijn. Tevens wordt er gekeken welke ontwikkelingen het bedrijf het afgelopen heeft doorgemaakt. Voor Sarenza was 2014 een succesvol jaar met onder andere een omvangrijke kapitaalinjectie van €74 miljoen, de lancering van haar eerste internationale Tv-campagne en de introductie van een eigen schoenenmerk “Sarenza” eerder dat jaar. Sinds haar oprichting in 2005 is Sarenza internationaal vertegenwoordigd in meer dan 26 Europese landen.

Stephane Treppoz, CEO van Sarenza: “Doordat we steeds onze succesformule (750 merken, 55.000 stijlen, 1 miljoen producten op voorraad, 100 dagen bedenktijd, gratis bezorging en retourservice) consistent blijven nastreven is er positieve, sterke groei zichtbaar in ons Europese marktaandeel. Deze nominatie bevestigt nogmaals onze wil om een onderscheidende strategie te ontwikkelen die is aangepast op de lokale markt.

De winnaar van de Cross Border E-commerce Award wordt op donderdag 26 maart 2015 bekend gemaakt tijdens de Nationale Thuiswinkel Awards in Grand Hotel Huis ter Duin te Noordwijk aan Zee.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht