Geplaatst door Scarlet

Scarlet maakt haar mobiele aanbod nog aantrekkelijker en introduceert een optie voor sneller internet thuis

Scarlet kondigt belangrijke verbeteringen aan haar mobiele aanbod aan en introduceert een gloednieuwe optie om de snelheid van haar vaste internetaanbod op het glasvezelnetwerk te verhogen.

Deze wijzigingen die ingaan op 02/04/2024, benadrukken Scarlets voortdurende inspanningen om haar diensten aan te passen aan de veranderende behoeften van haar klanten. Al deze verbeteringen worden doorgevoerd zonder prijsverhoging.

Meer mobiele data, aan even scherpe prijzen

Als gevolg van deze wijzigingen ziet het mobiele aanbod er vanaf volgende week als volgt uit:

• Scarlet Mobile Red: Het goedkoopste abonnement blijft ongewijzigd. Voor €8 per maand genieten occasionele gebruikers van 1 GB mobiele data, 300 belminuten en onbeperkte sms’jes.
  • Scarlet Mobile Berry: Het nieuwe abonnement aan €10 per maand, voor gemiddelde gebruikers, biedt 5 GB data, 300 belminuten en onbeperkte sms’jes.
  • Scarlet Mobile CherryVoor de ongewijzigde prijs van €13 per maand krijgen klanten 4 GB extra. Dat zijn 600 belminuten, onbeperkt sms’en en een datavolume dat van 6 GB naar 10 GB gaat. Ideaal voor regelmatige gebruikers.
  • Scarlet Mobile HotVoor dezelfde prijs van €18 per maand bevat dit abonnement voor de gretigere gebruikers nu 20 GB data (in plaats van 13 GB vandaag), met onbeperkt bellen en sms’en.

De upgrades zullen ook beschikbaar zijn in de twee Trio Mobile packs, door het BIPT erkend als de goedkoopste aanbiedingen op de markt voor onbeperkt internet thuis, digitale tv en mobiele telefonie:

• De Trio Mobile basisconfiguratie biedt nu 10 GB mobiele data (tegenover 6 GB voorheen) voor €50 per maand, ideaal voor gezinnen die op zoek zijn naar een compleet aanbod voor een voordelige prijs.
  • Er is ook een versie van 20 GB beschikbaar (voorheen 13 GB) voor €55 per maand.

Snelheidsoptie voor vast internet thuis

Scarlet lanceert de optie ‘Fiber Speed Boost’, voor klanten die thuis sneller willen surfen. Voor €10 per maand kunnen klanten met een fiberaansluiting kiezen voor een verhoging van hun downloadsnelheid tot 200 Mbps en hun uploadsnelheid tot 20 Mbps (ten opzichte van het standaardaanbod van 70/10 Mbps).

Deze optie kan gecombineerd worden met het Loco internet-abonnement en met de Trio en Trio Mobile packs door klanten die toegang hebben tot het fibernetwerk. Vandaag zijn al ruim 1,75 miljoen huishoudens in België aangesloten op fiber en de uitrol doorheen België gaat onverminderd voort.

De merkbelofte van Scarlet

Scarlet toont haar vastberadenheid om eenvoudige, effectieve diensten aan te bieden tegen de beste prijs, zonder verborgen kosten. Door klanten aan een lage prijs toegang te verzekeren tot die essentiële diensten bevestigt de telecomoperator, in dit moeilijke economische klimaat, haar rol als betrouwbare partner voor klanten.

Scarlet benadrukt al meer dan 30 jaar haar engagement voor stabiele, eerlijke en transparante prijzen, en zal deze verbeteringen automatisch toepassen voor bestaande klanten. Voor hen zal het datavolume vanaf april verhoogd worden (afhankelijk van de datum van hun factureringscyclus).