Geplaatst door Stichting WebwinkelKeur

Scherpe iDeal tarieven voor WebwinkelKeur leden

Door een samenwerking tussen WebwinkelKeur en Buckaroo profiteren de leden van WebwinkelKeur van erg scherpe tarieven op betaalverkeer.

WebwinkelKeur laat weten na een uitgebreid selectieproces gekozen te hebben voor een samenwerking met Buckaroo, daarin was de prijs niet doorslaggevend, maar de kwaliteit van de PSP.

“WebwinkelKeur heeft in samenwerking met Internetkassa.nu alle gevestigde PSPs benaderd en hen gevraagd om exclusief aanbod te doen richting onze 6.300 aangesloten webwinkels. Buckaroo kwam na een uigebreide selectie als beste uit de bus.

Buckaroo is een partij die net als ons bezig is met innovatie en een brede ondersteuning biedt voor alle webwinkel software. Daarbij is Buckaroo geen prijsvechter, maar focust de partij op kwaliteit en biedt het maatwerk op gebied van incasso, subscription services en credit management. We zijn dan ook blij dat we met Buckaroo mooie prijsafspraken hebben gemaakt waarmee kwaliteit hand in had gaat met scherpe tarieven voor betaalverkeer.”

WebwinkelKeur leden zijn tot 60% goedkoper uit voor iDeal, Bancontact, Afterpay en Creditcard transacties.

Meer informatie over deze samenwerking is te vinden op https://www.webwinkelkeur.nl/bespaar-op-je-betaalkosten-met-buckaroo-webwinkelkeur/