Geplaatst door Semilo

Semilo start samenwerking met SCOUPY

Semilo gaat de samenwerking aan met Scoupy en verzorgt voortaan de exploitatie van verschillende advertentiemogelijkheden op de bekende ‘kortingsbonnen-app’ in Nederland. Scoupy is een crossmediaal actieplatform dat kortingsbonnen en aanbiedingen verzamelt zodat je als consument altijd ziet waar je geld kunt besparen.

Scoupy biedt duizenden kortingsbonnen en aanbiedingen aan van webshops, horeca, winkels in de buurt en voor dagjes uit. Het is een platform waar de consument zélf op zoek gaat naar voordeel. Scoupy heeft inmiddels 550.000 geregistreerde gebruikers en is nog steeds groeiende.

Van elke gebruiker heeft Scoupy een duidelijk profiel met sociaal-demografische gegevens, maar nog belangrijker: het aankoopgedrag hebben ze duidelijk in kaart. Hierdoor kun je de consument hele relevante aanbiedingen doen. Dat is voordelig voor zowel de gebruiker als de adverteerder.

Als adverteerder kun je targeten op onder andere locatie, interesse, aankoopgedrag, geslacht, leeftijd en plaats. Dit is bijvoorbeeld heel interessant voor retailers die meer klanten naar hun zaak willen trekken, maar ook voor merken die een bepaald product onder de aandacht willen brengen bij de juiste doelgroep.

Om je product of dienst samen te laten komen met de behoefte van de consument zijn diverse mogelijkheden. Van standaard banners tot het versturen van ‘push notification’ met een aanbieding naar mensen die zich in een bepaald gebied bevinden. Ook kan je op bepaalde momenten van de dag je aanbieding extra onder de aandacht brengen binnen de app.