Industry Wire

Geplaatst door House of Communication

Serviceplan Group breidt huis met Van Houten PR uit

Serviceplan Group’s House of Communication heeft pr-bureau Van Houten PR & Communicatie overgenomen. Eigenaar Pim van Houten is aangesteld als PR & Content Director van de Amsterdamse bureaugroep.

Het House of Communication van de Serviceplan Group, met daarin onder andere de mediabureaus Mediaplus en Wisecrackers, verzorgt uiteenlopende communicatieoplossingen voor nationale en internationale opdrachtgevers, zoals BMW/Mini, L’Oreal, Uniekaas en De’Longhi. Van Houten PR & Communicatie heeft zijn klantportfolio, waaronder Snakeware, Storyblok en streamingdienst Symphony ondergebracht bij House of Communication.

Nieuwe fase
Voor de opdrachtgevers van de groep betekent de integratie met Van Houten PR & Communicatie een nieuwe fase en kwalitatieve boost op het gebied van pr en content.
Managing Partner Christiaan van Betuw van de Serviceplan Group: “Met de toevoeging van Pim en zijn bedrijf in ons huis halen we een jarenlange zakelijke en persoonlijke vriend, maar bovenal veel vakmanschap, binnenboord. De relatie tussen ons kent zijn oorsprong al uit de tijd dat Pim vanuit zijn rol bij de eventtak van RAI Amsterdam veel met ons samenwerkte. In de unieke tak binnen ons huis die zich richt op contentmarketing is de ervaring en de effectgerichtheid van Pim een verrijking voor al onze opdrachtgevers.”

Ook Pim van Houten is blij met de overname: “Deze nieuwe stap geeft mij onder meer de mogelijkheid om vanuit mijn vakgebied een bijdrage te leveren aan andere uitdagingen binnen de marketingmix en bovendien een geweldige kans om samen te werken met de diverse topspecialisten binnen het bedrijf.”

Meer informatie is te vinden op https://www.serviceplan.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht