Industry Wire

Geplaatst door Shwowheroes

ShowHeroes kiest voor Moat by Oracle Data Cloud voor viewability en IVT-metingen

Amsterdam, 10 november 2020 – ShowHeroes, Europa’s grootste, onafhankelijke leverancier van video-oplossingen, maakt vandaag bekend Moat by Oracle Data Cloud in zijn AI-matching advertentietechniek te hebben geïntegreerd. Door deze integratie is het voor de klanten van het populaire adtech-bedrijf, dat in Nederland vooral bekendstaat als het eerste en belangrijkste alternatief voor Google en Facebook op het gebied van online video advertising, nu ook mogelijk om viewability en ongeldig verkeer (IVT) in de video-inventory van alle premiumuitgevers, inclusief CTV-plaatsingen, te meten.

 

Kwaliteitsniveau verhogen

Gedreven door de gepatenteerde AI-matching advertentietechniek en bijhorende database met meer dan 35.000 zelfgeproduceerde, internationale videoproducties, heeft ShowHeroes jarenlang contextuele relevantie, merkveiligheid en merkgeschiktheid tot de kern van zijn producten gemaakt. Door het bekende marketinganalyse- en verificatieplatform Moat in hun techniek te integreren wil ShowHeroes het kwaliteitsniveau op het gebied van zichtbaarheid, effectiviteit en brand safety in digitale advertenties nog verder verhogen.

 

Ilhan Zengin, CEO ShowHeroes: “Voor onze internationale groei en doorontwikkeling naar de CTV-ruimte is het belangrijk dat we samenwerken met marktleiders zoals Moat. Zij zijn als geen ander in staat om onze eisen en ons tempo bij te houden, waardoor we nu, in het drukste kwartaal van het jaar, adverteerders een nog beter brand-safetymechanisme en meer transparantie kunnen bieden. De samenwerking maakt het onder andere mogelijk om ongestructureerde data te begrijpen en content op webpagina’s te analyseren. Daarnaast bieden we geavanceerde beveiliging om te voorkomen dat advertenties in onveilige omgevingen worden geplaatst.”

 

Grote behoefte aan nauwkeurige en meetbare resultaten

“We zijn verheugd om samen te werken met ShowHeroes, omdat we geloven dat nu, meer dan ooit, marketeers behoefte hebben aan nauwkeurige en meetbare resultaten,” aldus Mark Kopera, Head of Product voor Moat bij Oracle Data Cloud. “We begrijpen dat advertentiebudgetten nauwlettend in de gaten moeten worden gehouden en dat het aantonen van de ROI van de campagne steeds belangrijker wordt. Samen met ShowHeroes kunnen we adverteerders de zichtbaarheid en IVT-scores bieden die nodig zijn om hun campagnedoelen te bereiken.”

 —–
Over ShowHeroes

ShowHeroes, in 2016 opgericht door Ilhan Zengin, Mario Tiedemann en Dennis Kirschner, is Europa’s pionier in het aanbieden van video-oplossingen aan digitale uitgevers en adverteerders. De content en techniek van ShowHeroes maken het mogelijk dat deze partijen professionele, relevante en unieke videocontent op verschillende schermen (mobiel en desktop) aan hun bezoekers tonen. Dit leidt tot meer videoviews, verhoogde retentie, meer interactie en uiteindelijk meer omzet. Want tegelijkertijd profiteren adverteerders aan de andere kant van de probleemloze video-ervaringen van gebruikers. Op dit moment werken er meer dan 160 talenten bij het bedrijf, dat meer dan 15 kantoren heeft, onder meer in Berlijn, Riga, Moskou, Sint-Petersburg, Amsterdam, Wenen, Parijs en Londen. Voor meer informatie: https://showheroes.com/index.html.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht