Industry Wire

Geplaatst door BAAS

Snapchat lanceert collectie met Levi’s voor Bitmoji-avatars

Amsterdam, 3 december 2020 – Vanaf vandaag kunnen Snapchatters en Bitmoji-gebruikers hun persoonlijke avatars in de klassieke looks van het populaire jeansmerk Levi’s® kleden. De lancering van de Levi’s® x Bitmoji-collectie brengt ’s werelds meest geliefde avatar samen met één van de meest iconische kledingmerken ter wereld, zodat je ook in de digitale wereld echt jezelf kunt zijn.

De collectie bestaat uit tijdloze Levi’s®-items, waaronder de 501® Original Fit Jeans, spijkerjasjes en western overhemden, allemaal verkrijgbaar in meerdere kleuren. Snapchatters en Bitmoji-gebruikers kunnen kiezen uit 12 samengestelde Levi’s outfits of kunnen de klassieke items op miljarden andere unieke manieren combineren.

Met de digitale collectie kunnen mensen hun Bitmoji-avatars precies hetzelfde stijlen als hoe ze zich in het dagelijks leven kleden, een populaire internettrend, aangezien alle stijlen uit de collectie momenteel te koop zijn via Levi.com.

Toonaangevende merken als Levi’s® maken gebruik van Bitmoji’s unieke Gen Z-bereik om zo op een gepersonaliseerde, authentieke en digitale manier in contact te komen met een nieuwe generatie consumenten. Met de samenwerking met Levi’s® timmert Bitmoji aan de weg in de modewereld; eerder werden er al partnerships gesloten met o.a. Jordan Brand en Ralph Lauren.

Snapchatters kunnen de Levi’s®-ontwerpen van hun Bitmoji op verschillende plekken in en buiten Snapchat zien, waaronder in Chat en games, op de Snap Map, in Lenzen en in gepersonaliseerde content als Bitmoji Stories.

“Nu mensen steeds meer online leven, is het cruciaal voor merken om op authentieke manieren hun plek te vinden in de digitale wereld”, zegt John Imah, Snap’s Head of Games and Entertainment Partnerships. “Toonaangevende modemerken als Levi’s hebben de kracht van Bitmoji omarmd, dat digitaal sterke en betrouwbare banden heeft opgebouwd met consumenten. We zijn enthousiast dat we door dit partnership ‘s werelds meest geliefde avatar samenbrengen met een van de meest populaire jeansmerken ter wereld.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht