Geplaatst door Sportcompressiekousen.nl

Sportcompressiekousen.nl in top drie startende webwinkels 2012

Tijdens de Nederlandse Thuiswinkel Awards is www.sportcompressiekousen.nl uit Baarn tot één van de drie best startende webwinkel 2012 gekozen.

Begin dit jaar meldden zich in totaal 70 webwinkels aan, waaruit drie genomineerden zijn gekozen. Twee weken geleden motiveerden de drie genomineerden het verhaal achter hun webwinkel voor een vakjury.. Zij roemt Erik Zoomers om zijn doorzettingsvermogen als ondernemer en de persoonlijke aandacht die klanten krijgen. De jury verkoos gisteravond in Noordwijk www.chocstar.nl tot de best startende webwinkel.

Kitty Koelemeijer, hoogleraar Marketing & Retailing bij universiteit Nyenrode vertelt: “ik vind het een hele mooie website, hij is heel duidelijk en overzichtelijk. De site geeft ook duidelijk aan voor welke sporten de kousen zijn en voor welke kwaal of blessure je ‘m eventueel kan gebruiken en ook is de site heel persoonlijk.”

Veel (top)sporters vinden inmiddels al hun weg naar de webwinkel van Zoomers. De mogelijkheid tot telefonisch advies van Zoomers maakt de website en het advies heel persoonlijk. Voor de sporters is het effect van de sportcompressiekous op de sportprestaties direct merkbaar: door een snellere afvoer van afvalstoffen en betere doorbloeding herstellen sporters sneller en presteren ze beter. Maar ook voor mensen met blessures aan hun onderbenen biedt de sportcompressiekous direct verlichting.

Blessurevrij sporten
Erik Zoomers is in 2010 gestart met zijn webwinkel www.sportcompressiekousen.nl. Na een mistroostig bezoek aan een orthopedische winkel bedacht Zoomers zich geen moment en ging op zoek naar een even zo effectieve maar minder saaie oplossing. Zo vond Zoomers de merken die hij nu voert in zijn webwinkel: “de sportcompressiekousen zitten lekker, zien er sportief uit en ze werken fantastisch! Met name hardlopers, wielrenners en triatleten ondervinden er baat bij. Maar ook mensen met een lymfatisch probleem zoals ik kunnen nu sporten met een modieuze steunkous die hiervoor speciaal gemaakt is”, aldus een trotse Zoomers, “de award betekent veel voor me: het is een prachtige erkenning van een goede start en motiveert me om voor sporters het verschil te blijven maken met compressiekleding.

Uitreiking
Gisteravond, tijdens de traditionele gala-avond in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk, heeft de Stichting Nationale Thuiswinkel Awards 24 vakprijzen uitgereikt. Bol, Coolblue en Wehkamp zijn de grote winnaars.