Industry Wire

StartReady stelt Klaas-Hendrik Romkes aan als junior service engineer

Uithoorn, 14 januari 2015 –  Microsoft Lync-specialist StartReady breidt het team uit met Klaas-Hendrik Romkes. Romkes gaat als junior service engineer de supportafdeling, die gevestigd is in Groningen, versterken. Hij zal zich bezighouden met klantvragen, incidentoplossing en het algemene beheer van de communicatie-oplossingen die StartReady levert. Het bedrijf bouwt met de aanstelling verder aan de optimalisering van de dienstverlening en de verwezenlijking van de groeiambities.

Romkes (20) studeerde IT-management aan het Deltion College in Zwolle. Na voltooiing van zijn opleiding, werkte hij als technical support-medewerker bij Fujitsu. Bij StartReady zet hij de volgende stap in zijn carrière. Romkes is breed inzetbaar en zal zich gaan toeleggen op het afhandelen van klantvragen over de functionaliteiten van Microsoft Lync, het oplossen van incidenten en het algemene beheer van de Unified Communications-oplossingen die StartReady biedt.

Klaas-Hendrik Romkes: “Deze functie bij StartReady zie ik als een uitdaging. Ik houd me graag bezig met de techniek achter de IT en ik krijg nu de kans om dat in de praktijk te brengen. Als service engineer verwacht ik veel technische werkzaamheden uit te kunnen voeren voor klanten. Daarnaast biedt StartReady mooie doorgroeimogelijkheden. De organisatie groeit sterk en is zeer professioneel. StartReady is expert in Microsoft Lync en blinkt uit in het leveren van specialistische maatwerkoplossingen. Van zo’n organisatie maak ik graag onderdeel uit.”

Lucas Wensing, CEO van StartReady, over de aanstelling: “De vraag naar Unified Communications blijft toenemen. Wij spelen daar op in door onze producten en dienstverlening steeds verder te optimaliseren en innovatief te zijn. Zeker met de aanstaande transformatie van Microsoft Lync naar Skype for Business, verwachten wij dat onze expertise en adviezen nog meer van waarde zullen zijn. Met Klaas-Hendrik als nieuwe collega krijgen wij meer slagkracht op de afdeling support. Daarmee sluit deze aanstelling goed aan op onze toekomstvisie.”

 

Over StartReady

StartReady wil kenniswerkers met elkaar verbinden en kennisuitwisseling over organisatiegrenzen heen faciliteren. StartReady bouwt Unified Communications-oplossingen op de beproefde software van Microsoft Lync en verzorgt daarmee efficiënte interactie via spraak, beeld en chat in één tool. Deze oplossingen variëren van cloud-oplossingen voor mkb-ondernemingen tot virtuele en on-premise oplossingen voor enterprises. StartReady werkt op internationale basis samen met gerenommeerde partners als KPN, Tele2, Dell en BT en is gecertificeerd Microsoft Gold Partner en Premier Support Partner voor Lync. Kijk voor meer informatie op www.startready.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht