Industry Wire

Stedentrips.nl gaat voor exclusief partnership met Zanox

Amsterdam, 11 februari 2014 – Stedentrips.nl kiest voor een exclusieve samenwerking met Zanox.  Een strategisch partnership met het performance advertising netwerk biedt meer focus om de ambitieuze groeidoelstelling, een verdubbeling van het aantal boekingen, te realiseren. Het affiliatemarketingkanaal wordt in eerste instantie ingezet om het boekingsvolume op te schroeven. Vervolgens wordt de campagne van Stedentrips.nl op de verschillende touch points van de customer journey geoptimaliseerd naar effectiviteit.

Performance en resultaat staan voorop bij Stedentrips.nl, maar de reisaanbieder heeft ook voor Zanox gekozen vanwege haar uitgebreide publishernetwerk en innovatieve aanpak. Zanox kan in haar platform koppelingen maken met internationale derde partijen als Skimlinks, Yieldify en Call Tracking die geavanceerde, technologische oplossingen bieden voor publishers en adverteerders.

Stedentrips.nl ziet tevens veel mogelijkheden in het activeren van publishers binnen het retail- en shoppingsegment. “Bezoekers van shopping- en fashionwebsites boeken immers ook regelmatig stedentrips. Deze publishers sluiten goed aan op onze propositie en zijn een krachtige aanvulling op de aanwezige travelpublishers”, vertelt Jan-Bert Wissink, Managing Director van Stedentrips.nl. “Eén van de eerste dingen die we samen met Zanox hebben opgepakt, is het verbeteren van de product datafeeds. Feeds zijn namelijk  cruciaal voor de promoties van zowel travel- als retailpublishers.”

Lauri Koop, Managing Director van Zanox Benelux, is verheugd over de exclusieve samenwerking met Stedentrips.nl. “Dit partnership laat zien hoe adverteerders optimaal gebruik kunnen maken van de diversiteit binnen het Zanox-netwerk. Ons netwerk heeft bij veel adverteerders al bewezen dat branding en sales hand in hand gaan. Voor Stedentrips.nl is het een pluspunt dat Zanox sterk is in het lifestyle segment en dat we veel innovatieve partijen kunnen inschakelen. We kijken er dan ook naar uit om samen met dit aansprekende travelmerk de ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren”, aldus Koop.

Over Stedentrips.nl
Stedentrips.nl is de online stedenvakanties specialist en biedt u de kans om wereldsteden werkelijk te ervaren. Stedentrips.nl informeert en adviseert en heeft een aanbod van meer dan 1000 hotels in alle prijsklasses, van 2 tot 5 sterren en biedt legio vervoersmogelijkheden. Stedentrips.nl biedt one-stop-shopping: u vindt bij ons informatie over de stad en over onze hotels, kunt profiteren van de meeste recente aanbiedingen en zijn er volop tips en trips. En … onze stedentrips zijn scherp geprijsd!

Stedentrips.nl staat als handelsnaam ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam onder nummer 24360607.

Stedentrips.nl … ieder z’n stad.

Over Zanox
Zanox is het grootste digital performance advertising netwerk van Europa. Het veelzijdige publishernetwerk van Zanox beslaat op de verschillende devices de gehele customer journey. Hierdoor kan Zanox de merkvoorkeur optimaliseren en advertenties converteren naar leads en sales met behulp van rijke data en inzichten in het online gedrag van consumenten. Het netwerk en de producten van Zanox kunnen op iedere device het juiste aanbod op het juiste moment aan de juiste consument tonen. Adverteerders zijn ervan verzekerd dat iedere euro van het marketingbudget in iedere fase van de customer journey accountable is en effectief wordt ingezet.

Zanox ondersteunt o.a. Zalando, de Bijenkorf, Centraal Beheer Achmea, Center Parcs, Weekendjeweg, T-Mobile en KPN met betere targeting, het boosten van de performance en het verhogen van de opbrengsten binnen alle fasen van de customer journey. Zanox is gespecialiseerd in premium display, search, display via RTB, Facebook advertising, mobile advertising en e-mail en affiliate marketing. In 2013 werd Zanox uitgeroepen tot Beste Affiliate Netwerk.


Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht