Geplaatst door Storyblok

Storyblok erkend als enige Customers’ Choice leverancier in Gartner Peer Insights-rapport

Amsterdam, 16 mei 2023 – CMS-pionier Storyblok is uitgeroepen tot Customers’ Choice in het rapport Gartner Peer Insights “Voice of the Customer”: Web Content Management. Storyblok is de enige leverancier die in het rapport tot Customers’ Choice wordt uitgeroepen, waarbij 88% van de klanten bereid is Storyblok aan te bevelen.

Klantbeoordelingen zijn erg belangrijk voor bedrijven om slimme beslissingen te kunnen nemen over welke software ze willen aanschaffen. In een wereldwijd onderzoek onder 200 bedrijfsleiders die software kopen voor hun bedrijven met meer dan 500 werknemers, zei slechts 1% dat klantbeoordelingen daarbij van weinig belang zijn.
Sterker nog, 75% had spijt van de aankoop van software zonder eerst voldoende klantbeoordelingen te lezen. 26% besteedt een maand aan het onderzoeken van software en 56% leest meer dan 20 klantbeoordelingen alvorens tot aankoop over te gaan. Al dat onderzoek loont, want 94% zegt dat klantbeoordelingen altijd of meestal overeenkomen met hun ervaring met het gebruik van software.
Om een uitstekende klantervaring te blijven bieden, heeft Storyblok onlangs uitgebreide bedrijfsondersteuning, een Bring Your Own Cloud hosting optie (met ondersteuning voor AWS, Microsoft Azure en Google Cloud Platform) en een ROI-calculator geïntroduceerd, zodat bedrijven kunnen profiteren van gemoderniseerd content management.
“De behoeften van onze klanten vormen de kern van alles wat we doen. Wij vinden het een enorme eer om erkend te worden als enige Customers’ Choice leverancier, maar het is ook een verantwoordelijkheid die wij zeer serieus nemen. We willen er absoluut voor zorgen dat onze klanten nog vele jaren zo over ons denken,” aldus Dominik Angerer, medeoprichter en CEO van Storyblok.
De hoge klanttevredenheid van Storyblok heeft ertoe geleid dat meer dan 150.000 ontwikkelaars en marketeers het CMS gebruiken om meer dan 190.000 projecten te bouwen. Toonaangevende merken zoals Oatly (bouwde 16 internationale websites in 2 maanden), Mindvalley (verminderde ontwikkelingstijd met 50%), en Claro (creëerde gepersonaliseerde ervaringen voor 70 miljoen klanten) blijven succes behalen met Storyblok.

– Meer over Storyblok: https://www.storyblok.com
– Bekijk de persmap van Storyblok: https://www.storyblok.com/press
– Bekijk casussen: https://www.storyblok.com/case-studies

Over Storyblok
Storyblok, de leider in de categorie content management systems (CMS), stelt zowel ontwikkelaars als marketingteams in staat om betere content ervaringen te creëren voor ieder digitaal kanaal.
Storybloks headless CMS architectuur stelt ontwikkelaars in staat om alles te bouwen, overal te publiceren en te integreren met elke dienst of technologie.

Marketingteams kunnen zelfstandig content experiences creëren en opschalen met behulp van een visuele interface, samenwerkingstools en aangepaste publicatieworkflows. Bovendien kunnen bedrijven hun digitale content verbeteren met de beste prestaties, personalisering en geoptimaliseerde omnichannel storytelling.
Toonaangevende merken zoals Adidas, T-Mobile, Oatly, Deliveroo, en 150.000+ andere ontwikkelaars en marketeers gebruiken Storyblok om betere content te creëren die sneller, veiliger en schaalbaar is.
Ontdek waarom Storyblok door G2 is uitgeroepen tot het #1 CMS op www.storyblok.com en volg Storyblok op LinkedIn en Twitter.

Disclaimer
GARTNER is een geregistreerd handelsmerk en dienstmerk, en PEER INSIGHTS is een geregistreerd handelsmerk, van Gartner, Inc. en/of haar dochterondernemingen in de VS en internationaal en worden hierin met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden.
De content van Gartner Peer Insights bestaat uit de meningen van individuele eindgebruikers op basis van hun eigen ervaringen met de op het platform vermelde leveranciers, en moet niet worden opgevat als verklaringen van feiten, noch vertegenwoordigt het de standpunten van Gartner of haar dochterondernemingen. Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in deze inhoud wordt afgebeeld en geeft geen enkele garantie, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze content, over de nauwkeurigheid of volledigheid ervan, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.