Industry Wire

Geplaatst door Good News. BV

‘STRATEGISCHE UITBREIDING VOOR GOOD NEWS’

Digital agency Good News, onderdeel van Handpicked, krijgt per 1 mei creatieve versterking
met de komst van Maarten Evers. Hiervoor was Maarten als Creative Director
eindverantwoordelijk voor de creatieve concepten, campagnes en content van
reclamebureau Fightclub.

Bij Good News treedt Maarten in de rol van Creatief Strateeg waar hij creatieve en effectieve
digitale strategieën en concepten gaat ontwikkelen. Samen met Gijs Matthee, Digitaal
Strateeg, is zo de basis gelegd van een senior strategisch team. Dit team zal een belangrijke
rol spelen in het ontwikkelen van oplossingen om merken te helpen met effectieve en
onderscheidende communicatie in de digitale wereld.

Chris van Persie, Managing Director bij Good News, zegt: “Met de komst van Maarten
maken we een significante sprong vooruit in ons vermogen om vraagstukken vanuit
creativiteit te benaderen. Zijn ervaring stelt ons in staat om ons serviceaanbod uit te breiden
en te verdiepen. Dit markeert een belangrijk moment in onze transitie van een puur
uitvoerende leverancier naar een strategische partner.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht