Geplaatst door Strossle

Strossle International snelst groeiende bedrijf Technology Fast 500

Strossle International heeft vandaag bekendgemaakt dat het op nummer 1 staat op de Deloitte Technology Fast 500 ™ EMEA-lijst, een ranglijst van de 500 snelst groeiende technologie-, media-, telecommunicatie-, life sciences- en energietechnologiebedrijven in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA).

Strossle International groeide met maar liefst 19.900 procent tijdens de kwalificatieperiode. Strossle is de toonaangevende branded content krachtpatser van Noord-Europa met een premium netwerk van uitgevers en advertisers. Het platform biedt content marketeers directe-, managed- en programmatic distributie met miljoenen redactionele en gesponsorde artikelen per maand.

Eric Ariëns , Country Manager van Strossle Benelux B.V. zegt “de kwaliteit van ons platform, en het creëren van een goede gebruikerservaring voor consumenten in combinatie met door consumenten gewaardeerde premium advertentieformats – zorgt voor hoge engagement ratio’s”.

“Non-social native advertising groeit hard en wordt steeds vaker een integraal middel voor merken om gebruikers echt te raken. Strossle’s enorme groei bewijst dat het mogelijk is om commerciële doelstellingen te realiseren, met respect voor de privacy van consumenten”.

Ariëns zegt: «De Deloitte Fast 500-award is belangrijk voor ons bedrijf. Het is een geweldige erkenning voor het hele Strossle-team en onze partners. We werken er hard aan om te bewijzen dat gebruiksvriendelijke native advertising echt waarde toevoegt en een vaste plek bij de media-inzet verdienen.

“Proficiat voor de Fast 500 EMEA-winnaars van dit jaar met hun unieke prestaties”, aldus Paul Sallomi, Deloitte Global Technology, Media & Entertainment en Telecommunications, Industry Leader. “Terwijl technologie ieder aspect van ons leven en werken blijft veranderen, zullen innovatieve, snelgroeiende bedrijven voorop blijven lopen bij het op de markt brengen van nieuwe ideeën en toepassingen. Ik kijk ernaar uit om te zien dat de winnaars van dit jaar ook in de toekomst een positieve bijdrage aan onze wereld blijven leveren.