SugarCRM herdefinieert CRM en zet het individu centraal

12-11-2013 – SugarCRM, aanbieder van de meest innovatieve en betaalbare CRM oplossing in de markt, heeft vandaag een nieuwe release van Sugar aangekondigd. Deze richt zich op het ware potentieel van CRM: iedereen die te maken heeft met klanten, van sales medewerkers, marketeers en support medewerkers tot receptionisten en managers. De volledig vernieuwde Sugar UX™ (User Experience) biedt een aantrekkelijke en intuïtieve interface. De Sugar PurePrice™ biedt prijsmodellen die CRM betaalbaar maken voor een ieder.
“De CRM markt is in zijn 20-jarig bestaan uitgegroeid tot meer dan 20 miljard dollar, maar bedient slechts 20 miljoen gebruikers.”, aldus Larry Augustin, CEO van SugarCRM. “In vergelijking, meer dan 200 miljoen mensen gebruiken zakelijke sociale netwerk sites. De CRM markt heeft zijn volle potentie nog niet bereikt. Wij richten ons op dit gat in de markt met een baanbrekende nieuwe release, die zich focust op de behoeften van de gebruiker en niet alleen van het management.”
Terwijl traditionele CRM-tools zich enkel richten op de behoefte van het management om resultaten te volgen en te rapporteren, zet Sugar de behoeften van de individuele gebruiker op de eerste plaats. Hiermee stelt Sugar klantgerichte medewerkers in staat buitengewone klantrelaties op te bouwen. Door het leveren van een echt geïndividualiseerde CRM-oplossing, voegt Sugar de ‘i’ toe aan CRM.
De kracht van het individu benutten
De nieuwste Sugar release combineert de duidelijke eenvoud, mobiliteit en sociale aspecten van een consumenten app met de zakelijke processen van conventionele CRM. Het resultaat is een volledig getransformeerde, geïndividualiseerde CRM user experience, die zeer gebruiksvriendelijk en intuïtief is. Deze nieuwe user experience wordt Sugar UX genoemd en bevat:
● User-first design. De nieuwste versie van Sugar biedt verbeteringen die speciaal gebouwd zijn om de productiviteit van de CRM gebruikers te verhogen, waaronder inline editing binnen het gehele systeem, gestroomlijnde visuele prognoses, verbeterde data kwaliteit en automatische ontdubbeling van gegevens. Hiermee worden beter geïnformeerde en productievere interacties gerealiseerd. Sugar UX biedt dezelfde gebruikerservaring op verschillende apparaten, of het nu gaat om PC’s en laptops of tablets en smartphones.
● Geavanceerde contextuele informatie. Sugar toont contextuele informatie over elk individueel contact, organisatie, lead, case en opportunity, in een duidelijk visueel format dat bovendien kan worden gepersonaliseerd. Gebruikers worden in staat gesteld beter
geïnformeerde beslissingen te nemen door een uitgebreidere dataset. Van interne data uit bijvoorbeeld financiële en ERP systemen tot data uit externe applicaties en sociale kanalen zoals Box, Docusign, Dunn & Bradstreet, IBM en Hootsuite.
● Verbeterde samenwerking. Sugar UX biedt CRM samenwerking door middel van context-gevoelige activity streams, geïntegreerd in de user interface. In tegenstelling tot externe streams, geven de verbeterde streams van Sugar de meest relevante inzichten in het account, contact, de lead of opportunity, op een simpele en effectieve manier. Activity streams kunnen ook notificaties, team updates, externe data en rich media bevatten, om een completere klanthistorie te bieden en individuele gebruikers en teams in staat te stellen samen te werken, informatie te delen en een consistent serviceniveau te bieden aan elke klant.
“De nieuwste Sugar release bevat een geheel vernieuwde user interface, die een innovatieve visie geeft op het personaliseren van de user experience op meerdere apparaten en contactmomenten.”, vertelt Paul Greenberg, voorzitter van de 56Group en auteur van ‘CRM at the Speed of Light’. “Dit is een goed ontworpen, functioneel intelligent en uiterst aanpasbaar product, dat rekening houdt met de behoeften en verwachtingen van hedendaagse klantgerichte organisaties…dit is een kroonjuweel voor SugarCRM.”
“Een sales medewerker werkt de hele dag aan een aantal deals, waarbij hij tegelijkertijd e-mailt, telefoongesprekken voert en afhandelt en met collega’s samenwerkt. CRM werkt alleen voor hen als het makkelijk te gebruiken en intuïtief is, prestaties meet en waarde toevoegt.”, aldus Michael Rosenfeld, VP van Business Development bij Stoddard & Partners. “Sugar voldoet aan al deze punten, en nog meer. Ik zeg graag dat onze organisatie ‘is gebouwd in de digitale ruimte, voor het digitale tijdperk’ en Sugar is de CRM-oplossing die voldoet aan deze hoge standaard.”
Wereldwijd beschikbaar en betaalbaar
Sugar ondersteunt wereldwijde bedrijven met 26 beschikbare talen en dialecten. Bedrijven kunnen het zich veroorloven om de belofte van CRM naar haar klanten waar te maken, door het in handen te leggen van alle medewerkers die met klanten werken, in plaats van slechts een geselecteerd aantal.
Conventionele CRM-systemen zijn beladen met verborgen kosten, gedwongen upsells en additionele kosten om de nieuwste functionaliteit te verkrijgen. Hierdoor beperken bedrijven het aantal gebruikers van hun CRM-systeem, waarbij ze de zichtbaarheid beperken en hun vermogen belemmeren om duurzame klantrelaties op te bouwen binnen de gehele organisatie. Sugar PurePrice biedt bedrijven een helder en simpel prijsniveau, zonder verborgen kosten of gedwongen upgrades.
Organisaties kunnen gemakkelijk de Sugar editie selecteren, die het best bij hun behoeften past. Dit betekent dat kleinere organisaties de editie en features kunnen kiezen die zij nodig hebben, tegen een prijs die zij kunnen betalen. Grotere ondernemingen krijgen het CRM-systeem dat ze willen, tegen een prijs die uitgebreide implementatie en adoptatie mogelijk maakt.
Beschikbaarheid en prijsstelling
De nieuwste versie van Sugar is nu beschikbaar. Sugar kan in meerdere vormen worden geïmplementeerd: on-site, on-demand of in een public of private cloud. Kijk voor meer informatie over Sugar edities en prijsstelling op www.sugarcrm.com/page/editions-pricing. Neem voor meer informatie over Sugar contact op met uw SugarCRM contactpersoon of bel + 49 (0)89 1 89 17 21 00 of stuur een e-mail naar marketing-emea@sugarcrm.com.
Over SugarCRM
SugarCRM stelt organisaties in staat duurzame klantrelaties op te bouwen met de meest innovatieve en betaalbare customer relationship management (CRM) oplossing in de markt. Door de individuele gebruiker centraal te zetten in deze oplossing voegt SugarCRM de “i” toe aan CRM en stelt Sugar medewerkers op alle niveaus binnen een organisatie in staat de klant beter te begrijpen en te bedienen. SugarCRM is gevestigd in Silicon Valley en wordt gesteund door Goldman Sachs, Draper Fisher Jurvetson, NEA en Walden International. Meer dan 1,4 miljoen gebruikers in 120 landen vertrouwen op SugarCRM. Kijk voor meer informatie opwww.sugarcrm.com of volg @SugarCRM op Twitter.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.