SvB Group lanceert nieuwe corporate website

Schinnen – Na een intensieve periode van planning, design en vergaderen heft SvB Group haar nieuwe website gelanceerd. Dit is een belangrijke stap in de nieuwe strategie die SvB heeft uitgestippeld waarin zowel de identiteit en strategie worden aangepast om de nieuwe standaarden te omarmen die in het bedrijf gelden.
De nieuwe website is ontwikkeld door Cortana BV, de primaire IT leverancier. SvB Group is erg tevreden over het resultaat omdat dit het nieuwe pad volgt dat het bedrijf is ingeslagen richting een meer kennis gedreven aanpak. De internationale ambities, corporate missie, visie en diensten worden prominent weergegeven om kenbaar te maken waar SvB Group zich op focust.
Jasper Schrijver, CEO, reageert: “Onze IT en marketing professionals hebben opmerkelijk goed werk verricht in het creëren van de juiste atmosfeer. De globale achtergrond vertegenwoordigt de variatie van diensten die SvB Group heeft te bieden en de snelheid waarop de e-commerce industrie zich ontwikkelt. De nieuwe look & feel en logo zijn toegepast op de nieuwe stijl en worden geleidelijk aan in alle andere communicatie partner kanalen verspreid, zoals op LinkedIN en de corporate nieuwsbrief.”
Over SvB Group
Het in Schinnen gevestigde SvB Groep wil marktleider worden in international social group buying. Ze hebben de missie traditionele markten te hervormen en nieuwe te versterken om optimale resultaten te boeken in consumenten ervaring, winst en milieu vraagstukken. Dit is gebeurd op een creatieve, kennis gedreven wijze. Handel is geen doel meer, het is slechts een middel om zoveel mogelijk consumenten te kunnen benaderen. Om dit te bereiken hanteert SvB vier kernwaarden: concepten, diensten, merken en winkels. Deze worden gebruikt om hoge kwaliteits diensten te leveren aan geselecteerde klanten die onze manier van denken ondersteunen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.