Geplaatst door tado

tado° Care & Protect nu beschikbaar

Amsterdam, 6 oktober 2020 − tado° lanceert vandaag zijn first-of-a-kind Care & Protect Skill, die de verwarmingssystemen van klanten soepel laat werken en stapsgewijze oplossingen biedt wanneer zich problemen voordoen. Care & Protect, dat zorgt voor 24/7 monitoring van verwarmingssystemen in woningen, detecteert ketelstoringen, informeert gebruikers over hoe ze deze kunnen repareren of wie ze daarvoor kunnen bellen, en helpt de uitval van verwarmingssystemen te minimaliseren om een warm en comfortabel huis te garanderen. Bovendien voorkomen tado°’s realtime data monitoring en intelligente algoritmes problemen voordat deze zich daadwerkelijk voordoen (binnenkort beschikbaar). De nieuwe tado° Skill is vanaf vandaag beschikbaar via een app-update.

Prijs & beschikbaarheid
De nieuwe Care & Protect Skill is vanaf vandaag toegevoegd aan de tado° app en beschikbaar via een gratis app-update. Care & Protect is beschikbaar in de tado° Auto-Assist Skill, maar er is ook een vereenvoudigde versie beschikbaar voor niet Auto-Assist-gebruikers. De Auto-Assist-functie omvat Geolocatie, Open Raam Detectie en Care & Protect. Het zorgt voor het thuisklimaat van de gebruiker door de Geolocatie- en Open Raam Detectie-Skills volledig te automatiseren voor nog meer besparingen en comfort. Auto-Assist is verkrijgbaar in de tado° app voor slechts €2,99 per maand of €24,99 per jaar. Je kan het abonnement elk moment opzeggen.

Beste uit de test en Beste koop
De Consumentenbond heeft onlangs een test uitgevoerd onder slimme thermostaten. tado° was hier de overduidelijke winnaar: tado°’s Slimme Thermostaat heeft van de Consumentenbond zowel het predicaat ‘Beste uit de test’ als ‘Beste koop’ gekregen.

Over tado°
tado°, opgericht in 2011 in München, is een van de Europese leiders op het gebied van intelligent klimaatbeheer voor woningen. Met zijn slimme thermostaten voor verwarming en koeling werkt tado° als klimaatassistent met Skills zoals Geolocatie, Aanpassing aan Weersvoorspellingen, Open Raam Detectie, Klimaatcomfort en meer. Met meer dan 100 miljoen USD aan financiering van internationale investeerders en met circa 200 werknemers, verandert tado° de manier waarop thuis energie wordt verbruikt: tado° staat voor meer comfort, meer besparingen en meer welzijn. www.tado.com