Industry Wire

Geplaatst door Tam Tam

Tam Tam online partner Slachtofferhulp

Praktische, juridische en emotionele steun
Slachtofferhulp Nederland helpt na een misdrijf of verkeersongeluk. Slachtofferhulp heeft ruim 75 bureaus waar in totaal 1.500 vrijwilligers slachtoffers praktische en juridische adviezen en emotionele steun bieden. In haar communicatie met slachtoffers, speelt het internet een belangrijke rol.

Grootste plannen
Slachtofferhulp heeft grootste plannen voor haar online marketing- en communicatie. Zo wil ze haar corporate website in een nieuw jasje steken, e-hulp gaan aanbieden en meer online fondsen gaan werven. De corporate website wordt gerealiseerd in Episerver. Op termijn worden alle subwebsites van slachtofferhulp overgezet op dit gebruikersvriendelijke contentmanagementsysteem.

Eerste project
Het eerste project dat Tam Tam voor Slachtofferhulp Nederland gaat realiseren is een redesign van de website van De Helpdesk Veilige Publieke Taak (www.helpdeskvpt.nl). De huidige statische HTML website is heel snel live gezet omdat er per 1 januari 2010 een website live moest staan. Aan Tam Tam nu de uitdaging om daar in zes weken een nieuwe interactieve versie in Episerver voor te realiseren. Deze website gaat live op 1 april.

Online strategie
Na de realisatie van deze eerste subsite gaat Tam Tam samen met Slachtofferhulp Nederland de online strategie en roadmap uitstippelen, om vervolgens de corporate website te vernieuwen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht