Telefonie integratie met Exact Online maakt bellen efficiënter

De nieuwe Exact Online telefonie oplossing van Ask Roger! koppelt Exact Online aan een eigen of cloud telefooncentrale. Daarmee wordt bellen eenvoudiger en efficiënter. Zo is bij een inkomende oproep direct zichtbaar wie er belt. Ask Roger! introduceert deze nieuwe applicatie vandaag tijdens Exact Live ’13. Er is een gratis trial versie beschikbaar.

‘In het huidige economische klimaat is het voor ondernemers belangrijk om klanten persoonlijke aandacht te geven. Met onze nieuwe telefonie integratie worden bij een inkomende oproep de klantgegevens uit Exact Online op het scherm getoond, zodat de ondernemer de klant direct heel persoonlijk kan benaderen’, aldus Rob Winkel, directeur Ask Roger! Onze kracht zit in het toevoegen van intelligentie aan standaardproducten. Zo creëren wij oplossingen waarmee bedrijven slimmer kunnen ondernemen. Dat geldt ook voor onze telefonie integratie oplossing. Vanuit de applicatie kun je binnen Exact Online eenvoudig doorklikken naar een relatiekaart, openstaande facturen of andere documenten. Ook is het mogelijk om direct een telefoonnummer te kiezen vanuit Exact Online of bijvoorbeeld vanuit een internet browser. Als ondernemer kun je zo je klant efficiënter en persoonlijker helpen, en bovendien bespaar je tijd.’

Tijdens het eendaags evenement Exact Live op 2 oktober in Ahoy kunnen ondernemers kennismaken met de mogelijkheden. ‘De animatie die we daar laten zien is ook terug te vinden op de website www.exact.telefonie-integratie.nl. Daar staat bovendien een link om een gratis trial versie te downloaden. Hiermee kan iedereen gedurende 45 dagen alle functionaliteiten uitproberen en zelf de voordelen ervaren’, aldus Rob Winkel.

Ask Roger! adviseert, implementeert en onderhoudt ICT en telecom omgevingen. De 25 medewerkers werken vanuit vestigingen in Nieuwerkerk a/d IJssel en Utrecht. Meer informatie is te vinden op www.askroger.nl.