Teradata lanceert Cloud-oplossing voor Online Klantbinding

AMSTERDAM, 20 april, 2015 – Teradata Marketing Applications, onderdeel van Teradata Corp. (NYSE: TDC), de big data analytics en marketing applications onderneming, kondigt de wereldwijde beschikbaarheid aan van Teradata Digital Marketing Center. Dit cloud-gebaseerde platform stelt marketeers in staat om over alle online kanalen via geïndividualiseerd inzicht de klantrelatie te versterken.

Klanten verwachten een consistente en persoonlijke winkelervaring bij ieder digitaal contact. Marketeers willen integratie en inzicht in de individuele koper. Teradata Digital Marketing Center is dè oplossing. Het brengt data en digitale marketingkanalen bij elkaar in één platform, via een SaaS-oplossing voor e-mail, mobiel, social, web, marketing, segmentatie, reclame en analytics.

Marketeers realiseren zo merkentrouw en versterken de klantbinding met de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal. Het platform tilt marketing naar een hoger niveau van geïndividualiseerd inzicht.

De oplossing is leverbaar met een uitgebreid partner ecosysteem en met Teradata Interactive Services, zodat marketeers de snel veranderende digitale wereld niet alleen bijhouden, maar hierin zelfs voorop kunnen lopen.

“Marketeers zijn zich ervan bewust dat zij voor succes in de digitale wereld gedrag en voorkeuren van de individuele klant beter moeten begrijpen om bij elk klantcontact waarde toe te kunnen voegen,” zegt Fred van Westerop, District Manager Teradata Marketing Applications Benelux. “Stel: je zoekt en koopt iets online. Dan is het tegenwoordig normaal dat je de rest van de dag, week of zelfs langer, via je sociale netwerken achtervolgd wordt met bijvoorbeeld de schoenen die je allang gekocht hebt. Hier gaat het mis met marketing ‘op maat’. Vervelend –  en klanten en marketeers verdienen beter. Teradata Digital Marketing Center is een effectieve totaaloplossing voor online marketing over alle kanalen.”

Teradata Digital Marketing Center is de one-stop-shop voor 100% digital marketing management en executie. Voor meer informatie, zie de Teradata Digital Marketing Center website.