Industry Wire

Geplaatst door Teads

Tessa Johanneke van den Dool stapt over naar Teads

Amsterdam, 16 januari 2025 – Tessa Johanneke van den Dool start per 13 januari als Senior Sales Manager Teads, het bedrijf dat internationaal bekend staat als de grondlegger van outstream advertising. Voor Teads stopt Van den Dool met haar interim-carrière. “Teads is one of a special kind – en ik heb heel wat tech organisaties van binnen gezien om dit op waarde te kunnen schatten. Vanaf dag één werd ik verrast door de technische mogelijkheden, de klantenlijst, de ambitieuze en slimme mensen, en de ongekende ambities die de organisatie heeft.”

Afgelopen december rondde Van den Dool nog haar interim-opdracht als Sales Manager Benelux bij Adform af. Daarvoor werkte ze vier jaar bij Ogury. Door de komst van Van den Dool bestaat het NL-team nu uit in totaal vijftien personen. “Een groei van 133% in vijftien maanden,” aldus Geert Hoogeveen, managing director Teads Nederland.

Explosieve groei
Dat Van den Dool heeft besloten het interimmen on hold te zetten en in dienst te treden bij Teads is volgens Hoogeveen opnieuw een bevestiging dat iedereen in de markt ziet hoe snel het bedrijf groeit. “Steeds meer adverteerders en mediabureaus hebben door dat wij méér dan 80% van alle online Nederlanders in een 100% brandsafe en brandsuitable omgeving kunnen bereiken. Daarmee zijn we qua bereik nummer twee, achter DPG Media. Gezien het grote netwerk van Tessa, en het feit dat we steeds meer uitgevers, mediabureaus en adverteerders aan ons netwerk koppelen, ben ik ervan overtuigd dat we onze explosieve groei zeker door blijven zetten.”

Toekomst en heden van digital advertising
Van den Dool: “Vanuit het perspectief van adverteerders en mediabureaus in digitale reclame worden de uitdagingen in de markt met betrekking tot targeting, privacy en het genereren van merkbekendheid en conversies elk jaar groter en groter. Tijdens mijn laatste opdracht bij Adform kreeg ik scherp inzicht in hoe belangrijk een sterke, toekomstbestendige tech stack daarbij is. Teads Ad Manager zet in dit opzicht de toon: het biedt niet alleen een krachtig platform, maar maakt écht het verschil door effectiviteit, gebruiksgemak en schaal te combineren. “Dat, in combinatie met de internationale kracht van Teads, heeft mijn keuze bepaald.”

————————————————————————————————————-


Over Teads
Teads is een toonaangevend, cloud-based, omnichannel platform dat programmatic digital advertising mogelijk maakt binnen een wereldwijd ecosysteem van hoogwaardige digitale media. Als end-to-end oplossing stelt het modulaire platform van Teads partners in staat om gebruik te maken van buy-side, sell-side, creatieve, data- en AI-optimalisatietechnologieën. Teads biedt adverteerders en hun mediabureaus een eenvoudige manier om advertentieruimte in te kopen bij veel van ’s werelds beste publishers en contentaanbieders. Via exclusieve wereldwijde media partnerschappen kunnen adverteerders en bureaus miljarden unieke maandelijkse gebruikers bereiken in een veilige en ‘brandsafe’ omgeving. Teads werkt samen met toonaangevende marketeers, bureaus en uitgevers via een team van meer dan 1.200 mensen in 48 kantoren in meer dan 35 landen. Zie voor meer informatie: www.teads.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht