Geplaatst door ThePhoneLab

ThePhoneLab versterkt managementteam met Jeffrey Vossen als nieuwe CFO

Amsterdam, 19 oktober 2021 – ThePhoneLab maakt vandaag bekend dat Jeffrey Vossen vanaf 1 september de functie van CFO heeft opgenomen en tevens aandeelhouder is geworden van ThePhoneLab. Als CFO versterkt Jeffrey het managementteam onder leiding van Boris Blijham (oprichter, CEO) in de verdere uitbouw van het concept van ThePhoneLab.

In 2015, vlak na oprichting, is Jeffrey begonnen als eerste medewerker bij ThePhoneLab, waar hij vervolgens drie jaar werkzaam is geweest als reparateur naast zijn studie Finance aan de Universiteit van Amsterdam. Na afronding van zijn studie is hij enkele jaren werkzaam geweest op de M&A afdeling van KPMG, waar hij veel financiële kennis en ervaring heeft opgedaan in de begeleiding van fusies en overnames in verschillende sectoren.

Jeffrey: “Ik ben erg enthousiast om bij ThePhoneLab aan de slag te gaan, de ambitie en bedrijfscultuur van het bedrijf spreekt mij heel erg aan. ThePhoneLab heeft met haar team in de afgelopen jaren een erg mooi concept opgezet en is momenteel klaar voor de volgende fase van groei. Gezien het feit dat ik zes jaar geleden ben begonnen als eerste medewerker maakt het extra leuk om terug te keren en te ondersteunen bij de verdere groei van het bedrijf. ThePhoneLab heeft een unieke positie in de markt, waarbij ik geloof dat zij kunnen profiteren van de groei in de reparatie markt en een toonaangevende internationale speler kunnen worden.”

Boris: “Wij zijn zeer verheugd dat Jeffrey ons team komt versterken. Het aantrekken van een CFO komt op het juiste tijdstip voor de groeiambities die wij met ThePhoneLab hebben. “

Met het aantrekken van Jeffrey haalt ThePhoneLab de benodigde financiële en strategische kennis in huis om te zorgen dat ThePhoneLab wordt klaargestoomd voor de volgende fase van groei. ThePhoneLab wil binnen drie tot vijf jaar de eerste internationale stap zetten en heeft de ambitie om een Europese marktleider te worden in de reparaties van smartphones en tablets. Om deze ambitie te realiseren zal er ook een financieel vraagstuk gaan spelen.

Over ThePhoneLab
ThePhoneLab is een serviceprovider waar ze alles weten over smartphones en tablets: van hardware tot software en van reparatie tot protectie en preventie. Bij ThePhoneLab staat snelheid, gemak, betrouwbaarheid, cultuur en innovatie centraal. Klanten kunnen zeven dagen per week, zonder afspraak, terecht bij één van de acht winkels. Daarbij ontvangen klanten altijd zes maanden garantie op het vervangen onderdeel en werken ze op ‘no-cure no-pay basis’.

Onlangs is ThePhoneLab reparatie partner geworden van meerdere bekende smartphone merken zoals Apple, OnePlus en OPPO. Met deze partnerships kan het bedrijf reparaties uitvoeren namens de genoemde smartphone merken waardoor klanten na een reparatie hun fabrieksgarantie behouden.
Overigens draait het bij ThePhoneLab niet alleen om reparaties: het bedrijf heeft een ruim assortiment aan refurbished toestellen en accessoires én bieden ze sinds kort ook de mogelijk om een smartphoneverzekering af te sluiten.

ThePhoneLab heeft de missie om het smartphone leven van iedereen zo makkelijk mogelijk te maken.
“We take care of your mobile life!”