TIE Kinetix faciliteert real-time updates voor rebranded Unify Partner Channel zonder sales down time

Amsterdam, 23 oktober, 2013 – TIE Kinetix (Euronext Amsterdam: TIE), aanbieder van e-commerce en channelmarketing Software-as-a-Service-oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat Unify, voorheen Siemens Enterprise Communications, haar Content Syndication Platform succesvol heeft ingezet om de nieuwe branding en communicatie gelijktijdig succesvol te implementeren door de gehele channel community in 49 landen en 14 talen, volgend op haar recente rebrand op 15 oktober 2013.
Digital Channel Solution, Unify’s marktleidende oplossing voor haar channel partners, sinds 2001 gebaseerd op het TIE Kinetix Content Syndication Platform, heeft een bepalende rol gespeeld in brand- en communicatie management door het partner channel. Op 15 oktober verving de oplossing automatisch alle Siemens Enterprise Communications branded content op alle channel partner websites en Twitter handles met de nieuwe met Unify branded tools, marketingmateriaal en content – real-time, zonder down time van het verkoopkanaal. Te midden van een gecompliceerde wereldwijde rebrand bood TIE Kinetix Content Syndication oplossing Unify partners de mogelijkheid om de dagelijkse gang van zaken voort te zetten, zonder kostbare, risicovolle onderbrekingen of inzet van mensen voor het updaten van hun systemen.
In de hedendaagse tijd van “altijd online” zijn vertragingen in de brand update en channel down time, die ooit onderdeel waren van een rebrand proces, niet langer nodig voor bedrijven die op wereldniveau concurreren. TIE Kinetix’s Content Syndication Platform zorgt voor een revolutie in het rebranding proces door het leveren van kostenefficiënte real-time brand, content en communicatie updates voor het wereldwijde centrale verkoopkanaal van bedrijven.
“Business efficiëntie is cruciaal voor bedrijven die positieve sales activiteiten willen waarborgen en effectief willen concurreren in de hedendaagse wereldwijde markt,” aldus Marc Aghili, SVP Global Indirect Channels, Unify. “Ons partnerkanaal is strategische voor de omzet van ons bedrijf en het is belangrijk dat onze partners over de meest recente informatie en middelen beschikken om ons nieuwe brand optimaal te benutten. Het TIE Kinetix Content Syndication Platform heeft ervoor gezorgd dat er geen tijd verloren ging in het distribueren van onze geüpdatete branding aan ons wereldwijde partnerverkoopkanaal, wat geholpen heeft om de business effectief en efficiënt door te laten gaan, zonder zorgen voor Unify of onze partners.”
“Net als ieder wereldmerk, kan Unify het zich niet permitteren om sales down time te hebben die de concurrentie de mogelijkheid biedt in te springen en potentiele omzet weg te halen,” aldus Jan Sundelin, CEO, TIE Kinetix. “Het rebranden moet in de huidige markt snel en eenvoudig zijn, en TIE Kinetix is toegewijd om er voor te zorgen dat de partnerkanalen van onze klanten altijd goed functioneren en marketingmaterialen en communicatie promoten die het merk juist vertegenwoordigen, zelfs tijdens het proces van een rebrand.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.