Industry Wire

Geplaatst door KommaGo

“De tijd van alleen online dozen schuiven is voorbij”, KommaGo gaat voor oplossingen met zijn 20e online shop: Ledlichtstore.nl

Utrecht, 20 mei 2015 – Met de lancering van Ledlichtstore.nl is het Utrechtse KommaGo toe aan zijn 20e specialistische online shop. Het bedrijf kiest met de uitbouw van zijn arsenaal online shops steeds meer voor oplossingsgerichte websites. “Klanten verwachten scherpe prijzen en extreme klantenfocus maar in toenemende mate ook kennis en expertise,” aldus strategy manager Michaël Dijkstra.

De nieuwste shop: Ledlichtstore.nl

Met Ledlichtstore.nl laat KommaGo zien dat het kiest voor een aanbod van lichtoplossingen waarin de klant van oriëntatie tot installatie wordt ondersteund. “In samenwerking met  fabrikanten zoals Sharp en Osram gaan we de klant informeren en adviseren, en met onze eigen installatieservice kunnen we deze adviezen omzetten in mooie praktijkoplossingen,” vertelt Michaël Dijkstra. Navigant Research – een Amerikaans bureau gespecialiseerd in onderzoek naar “Cleantech” – voorspelt dat renovatie en modernisering zullen zorgen voor een explosieve groei in de verkoop van LED-lampen en armaturen.

De aanpak van KommaGo

Het denken in oplossingen is niet ontstaan met Ledlichtstore maar maakt onderdeel uit van de strategie van KommaGo: “In het verleden hebben we bijvoorbeeld al voor Toegangshop gekozen, niet Deurbelshop,” illustreert Michaël Dijkstra de hernieuwde visie. Directeur Merlijn Foudraine vult aan: “E-commerce is al lang geen toverwoord meer, een doosje van A naar B sturen is niet zo lastig. Online is een aanvulling op je andere kwaliteiten, want voor “de oplossing” heb je nog steeds een slim koppie achter de telefoon of computer nodig.” Om de klant zo goed mogelijk te kunnen helpen staat er achter de KommaGo-shops een klein leger aan specialisten klaar.

KommaGo begon zestien jaar geleden als online specialist voor professionele ICT- en telecomoplossingen en heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot kennispartner van het MKB. Door zich voornamelijk op zakelijke klanten te richten is KommaGo misschien nog niet zo bekend bij het grote publiek, maar daar komt steeds meer verandering in. “We zien professionals en consumenten steeds vaker terugkomen; ook bij hen leeft de vraag naar meer kennis en expertise tussen al het online aanbod,” aldus directeur Merlijn Foudraine.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht