Geplaatst door T-Mobile

T-Mobile lanceert Multisim: bellen en internetten via Apple Watch zonder iPhone op zak

Den Haag, 22 oktober 2021 –T-Mobile introduceert als eerste telecomprovider in Nederland Multisim. Een nieuwe dienst waarmee klanten van T-Mobile met Apple Watch cellular modellen via 4G kunnen bellen en internetten zonder smartphone op zak. De nieuwe dienst is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en een Apple Watch (GPS + Cellular) en koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is vanaf 29 oktober te bestellen en vanaf vrijdag 5 november beschikbaar.

Met Multisim komt T-Mobile tegemoet aan een specifieke wens van de Nederlandse consument. Tot vandaag was connectiviteit op een Apple Watch in Nederland alleen mogelijk met een gekoppelde iPhone in de buurt. T-Mobile brengt hier als eerste provider in Nederland verandering in en maakt het voor klanten mogelijk op pad te gaan zonder hun iPhone op zak én toch te kunnen bellen en internetten via hun Apple Watch. Allemaal gebundeld op één maandelijkse factuur.

Gebruik van eSim

T-Mobile Multisim koppelt iPhone en Apple Watch (GPS + Cellular) door middel van eSim – elektronisch ingebouwde simkaarten – aan hetzelfde telefoonnummer. Een oproep komt op beide apparaten tegelijk binnen tot deze op een van de apparaten wordt beantwoord. Data kan op beide apparaten tegelijk gebruikt worden, zo kunnen klanten een serie kijken op hun iPhone terwijl ze berichten beantwoorden via hun Apple Watch.

Altijd verbonden

Leo Hensen, Directeur Marketing & Communications bij T-Mobile Nederland: “Dankzij T-Mobile Multisim kunnen consumenten hun Apple Watch eindelijk ten volle benutten en altijd verbonden blijven op de manier die bij hen past.”

Multisim abonnementen zijn vanaf vrijdag 29 oktober in combinatie met het cellular model van de Apple Watch Series 7 te bestellen voor klanten met een Go-abonnement. Beide zijn vanaf vrijdag 5 november beschikbaar. Klanten die al in het bezit zijn van een Apple Watch cellular model, kunnen vanaf 5 november ook een Multisim abonnement afsluiten. Een Multisim abonnement kost 5 Euro per maand.

Voor meer informatie kijk op www.t-mobile.nl/multisim.