Geplaatst door T-Mobile

T-Mobile start samenwerking met The voice of Holland

Den Haag, 18 oktober 2019 – T-Mobile start dit najaar een samenwerking met Nederlands’ meest populaire televisieprogramma The voice of Holland. Op deze manier biedt T-Mobile fans van de show een naadloze overgang tussen vast en mobiel televisie kijken. Of je nu thuis of in de trein kijkt, traditioneel op TV of op je mobieltje, dit 10de seizoen hoeft niemand een seconde van The Voice te missen. Het populaire programma staat voor het verleggen van je grenzen en anders willen en durven zijn, waarden die perfect aansluiten bij de manier waarop T-Mobile haar klanten van dienst wil zijn.

Unlimited front & backstage

Kijkers krijgen naast Unlimited streamen ook toegang tot de nieuwste kanalen, zoals The Voice-App, voor exclusieve backstage content van de talenten en de coaches. Directeur Consumentenmarkt van T-Mobile Tisha van Lammeren benadrukt: ”Deze ontwikkeling past bij ons. Wij staan voor ‘Unlimited’ toegang tot alle mogelijkheden die de techniek van vandaag te bieden heeft. We leven in een tijd waarin kijkers overal zorgeloos verbonden willen zijn. Bij ‘The Voice’ draait het bij miljoenen kijkers om het niet willen missen van de beste, mooiste, grappigste, leukste en vooral ook de meest exclusieve momenten. Samen voor de televisie, op social media en via de App. Aan die beleving willen we bij T-Mobile nu echt een bijdrage leveren.”

Magenta

Over drie weken barst het tiende seizoen van het muzikale spektakel los. Kjeld Ouwerkerk, Director IMPACT bij RTL: “The voice of Holland heeft al seizoenen lang veel trouwe fans. Dat we het tiende seizoen nu kunnen inluiden met een nieuwe partner zegt veel over de kracht van dit merk. Vanaf 8 november kleuren vele Nederlandse huiskamers in magenta-kleur. We kijken ernaar uit om samen T-Mobile en Talpa een knallend nieuw seizoen neer te zetten waar niemand een moment van hoeft te missen.”