Industry Wire

De toekomst van online winkelen nu al mogelijk bij Oger

Een maatpak bestellen vanuit je kantoor in Amsterdam, hotel in New York of jacht in Saint Tropez? Of online een persoonlijk kledingadvies krijgen? Dat is de toekomst van online winkelen. En nu al mogelijk bij Oger.

“Retailers zijn op zoek naar mogelijkheden om offline en online met elkaar te verbinden. Door middel van een video chat met de klant kun je deze twee werelden met elkaar combineren”. zegt Wesley Vastar CRM Manager bij Oger.

Persoonlijke sfeer en service van de winkel nu ook online
Als een klant langer en vaker op een bepaalde webpagina komt kan Oger zich voorstellen dat de klant behoefte heeft aan hulp. In de webshop start automatisch een tekst chat met een adviseur in de winkel. Als de klant persoonlijk kledingadvies wil dan is dat mogelijk via een real-time video chat.

Het platform hiervoor is op maat ontwikkelt door HidashHi. De techniek is eenvoudig te implementeren en zeer gebruiksvriendelijk. “Onze toepassing is device onafhankelijk dus je kunt het op verschillende platformen gebruiken. Je hoeft niets te downloaden, niets te installeren, je hoeft je niet aan te melden en de klant blijft volledig in de Oger omgeving” aldus Micha Koopmans, CEO bij HidashHi.

“Het gaat in de toekomst niet meer om de winkel of het webshop bezoek maar om de relatie die je hebt met de klant. Met HidashHi kun je de relatie tussen klant en merk, klant en winkel, klant en adviseur extra bezegelen en stimuleren” aldus Jeroen Janssen CRM & Marketing Manager bij Oger.

Voor de retailers is deze manier niet alleen goed voor de klantrelatie, maar ook voor de winkel. Vastar: “Online persoonlijk advies leidt tot hogere conversie en een hogere omzet omdat de klant beter geïnformeerd is. Er zijn minder vragen waardoor een klant sneller door het verkoopproces heen kan”

Via het Oger platform kan er contact worden gelegd met een persoonlijk adviseur in de winkel. De adviseur staat klaar om in de maat van de klant specifieke kledingstukken, kleuren en accessoires te tonen en persoonlijk advies te geven via een real-time video chat.

Over Oger
Oger ontwikkelt en produceert eigen kledingcollecties in Italië. Daarnaast presenteert Oger het menswear van vrijwel alle Italiaanse top brands in de Oger stores in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Antwerpen. Exclusive womenswear is verkrijgbaar bij Oger Donna in Amsterdam. Daar is tevens de franchisestore van Corneliani gevestigd. De Outlet store is gevestigd in Haarlem.

Oger Lusink en zijn neef Patrick Lusink zijn een samenwerking aangegaan onder de naam Oger Corporate Fashion Statements. Oger Corporate Fashion Statements werkt aan de corporate identity van bedrijven. Zo kleedt Oger Corporate Fashion Statements toonaangevende bedrijven als Holland Casino, Yarden, ING, AFC Ajax en Feyenoord.

Founder van Oger Holding is Oger Lusink, die in 1989 zijn eerste herenmodezaak in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat opende. Inmiddels is zijn bedrijf uitgegroeid naar een onderneming met acht stores en een corporate division.
Oger is een echt familiebedrijf. De zonen van Oger, Sander (Director Marketing & Communications) en Martijn (Creative & Buying Director) zijn mede-eigenaren en zullen in de toekomst het stokje van hun vader overnemen.

Visie
“De man op een Latijnse manier mooier maken”.

Missie
De impact van het dragen van de juiste kleding is van grote betekenis. Hiervan maakt Oger haar klanten bewust. Het uiterlijk dient een weerspiegeling van het innerlijk te zijn. En met de juiste adviezen voor aanschaf van een garderobe bestendigt Oger deze belangrijke waarde.

“Oger geeft haar klanten vooral een winnaar gevoel”.

Oger koestert de waarden die alle medewerkers binden; passie (voor het vak én voor klanten); prestatie (samen winnen); verder gaan dan anderen (doorzettingsvermogen en creatieve durf) en openheid. Het is de cultuur die maakt dat medewerkers zich uitgedaagd voelen om al hun talenten in te zetten en deze verder te ontwikkelen. Klanten merken dat in de persoonlijke aandacht en professionaliteit van de – ruim 90 – Personal Advisors. Zij krijgen die aandacht omdat klanten het middelpunt zijn van het bedrijf. Zoals de Italiaanse kleermaker zich ontfermt over zijn opdrachtgevers en hen omringt met de mystiek van dit mooie vak.

“Hier kleden we niet het lichaam, maar de ziel.”

Over HidashHi
HidashHi verandert de wijze waarop de wereld online communiceert. Online communicatie wordt weer persoonlijk. Zonder downloads, installaties en registratie.

Wat we doen
HidashHi biedt real-time online communicatie oplossingen via video, audio, chat en data. Gebruik makend van innovatieve technologieën, zoals WebRTC, op een disruptive manier. Onze ambitie: real-time online communicatie toegankelijk maken voor iedereen.

Wat we bieden
De HidashHi communicatie oplossingen kunnen geïntegreerd worden in websites, apps, corporate environments en mobiele applicaties.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht