Geplaatst door TOP

TOP systems gaat partnership aan met BeveiligMij.nl

Roosendaal / Elst, 22 oktober 2015. ICT professional TOP systems uit Roosendaal heeft BeveiligMij.nl geselecteerd als nieuwe partner op het gebied van security awareness opleidingen. Met de toevoeging van dit bewezen platform versterkt ze haar professionele propositie en kan ze haar klanten nog beter van dienst zijn.

TOP systems & BeveiligMij.nl

“We zijn erg enthousiast over ons partnership met BeveiligMij.nl. Binnen onze projecten streven we altijd naar de perfecte mix van strategie, techniek en veiligheid. Wij zijn er van overtuigd dat dit de enige manier is om volledige grip op het security proces te houden, met maximale invloed op het uiteindelijke rendement. Met het opleidingsaanbod van BeveiligMij.nl, zowel klassikaal als ook het krachtige e-learningtraject, kunnen we nu ook het menselijke aspect van informatiebeveiliging waarborgen. Daarmee kunnen we altijd een passende oplossing bieden aan onze klanten.” aldus Kees Paardekam, directeur van TOP systems.

Pieter Remers van BeveiligMij.nl voegt hier aan toe: “Met TOP systems zijn we een professionele partner in West-Brabant rijker. Met hun uitgebreide technische expertise, maar bovenal hun naadloze samenspel met oplossingen, strategie en veiligheid zijn ze als geen ander in staat om niet alleen een project op te leveren, maar controle uit te oefenen op het resultaat. En dat maakt deze nieuwe samenwerking alleen nog maar interessanter!”

‘Whitelabel’ Partner

TOP systems is Whitelabel partner van BeveiligMij.nl. Dit houdt in dat zij het volledige aanbod van BeveiligMij.nl in haar eigen huisstijl levert. Zo hebben zij haar eigen informatieportaal, http://topsystems.beveiligmij.nl, met bijbehorend lesmateriaal. Met TOP systems breidt BeveiligMij.nl haar partnernetwerk nog verder uit.