Industry Wire

Geplaatst door FreshWorks

Travix kiest Freshworks voor klantenservice van wereldniveau

Utrecht, 9 juli 2019 – Travix kiest voor de cloudgebaseerde klantenservice-oplossing van Freshworks. Het online reisbureau gebruikt de oplossingen van Freshworks om de efficiëntie van hun klantenservice te verbeteren en alle klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden. Dankzij de omnichannel-benadering van Freshworks kan Travix duurzame klantrelaties opbouwen met gepersonaliseerde service gebaseerd op een 360°-beeld van hun klanten.

“De strategie van Travix is de klanten via het door henzelf gekozen kanaal zo doeltreffend mogelijk te helpen vanuit één aanspreekpunt. Onze klanten en onze werknemers hoeven weinig inspanning te leveren. We bouwen klantrelaties door middel van gepersonaliseerde diensten, gebaseerd zijn op de historie die we met ze hebben en een 360°-beeld van de klanten. Ons contactcentrum werkt met meerdere kanalen en moet e-mails, telefoontjes en sociale media in verschillende systemen behandelen. Daarom moesten we in nieuwe technologie investeren die onze strategie kan waarmaken”, vertelt Marloes Vierhout, Customer Care Business Support Director voor Travix.

Betrokken partner

Travix heeft na uitgebreid marktonderzoek voor de oplossingen van Freshworks gekozen. Vierhout vertelt: “We waren op zoek naar een partner die onze visie en manier van werken deelde. Freshworks nodigde ons uit samen de omnichannel-wereld te ontdekken en hun producten aan onze behoeften aan te passen. Freshdesk is een zeer volwassen product en de eindeloze mogelijkheden van Freshchat in combinatie met Freshcaller voor omnichannel-routing op basis van skill sets, verbeteren de efficiëntie van onze klantondersteuning aanzienlijk. Zo bieden we onze klanten de best mogelijke service.”

Betere kwaliteit

Na een zeer snelle uitrol van maar twee maanden is Vierhout tevreden over het resultaat van de samenwerking met Freshworks: “Met de producten van Freshworks hebben we een duidelijk en real-time inzicht in alle zakelijke KPI’s. Dankzij dit inzicht groeit de productiviteit van onze werknemers en verbetert de kwaliteit van onze klantenservice. Bovendien is het softwarepakket gekoppeld aan ons BI-tool, waardoor we nu waardevolle informatie ontvangen over de hoeveelheid contactmomenten en wat de reden is voor het contact.”

Over Travix

Travix is een van de grootste reisorganisaties in de wereld op gebied van online verkoop van vliegtickets. Het bedrijf met de merken CheapTickets, Vliegwinkel, BudgetAir, Flugladen en Vayama is in zo’n 40 landen actief. Alle Travix-merken bieden vluchten over de gehele wereld die door nationale en budget luchtvaartmaatschappijen verzorgd worden maar ook hotels, autoverhuur, reisverzekeringen en andere diensten op gebied van reizen. Travix heeft meer dan 550 werknemers in dienst van meer dan 50 verschillende nationaliteiten. Ga voor meer informatie naar: www.travix.com.

Over Freshworks

Freshworks ontwikkelt een breed scala aan SaaS-oplossingen om samenwerking binnen organisaties te verbeteren en bedrijven te ondersteunen bij doeltreffende communicatie met klanten en werknemers. De producten van Freshworks omvatten: Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshchat en Freshmarketer. Freshworks werd opgericht in 2010 en is gevestigd in San Bruno, Californië. Freshworks heeft ook kantoren in India, Groot Brittannië, Australië en Duitsland. Meer dan 150.000 organisaties over de gehele wereld gebruiken momenteel de cloudgebaseerde oplossingen van Freshworks. Freshworks kan bedrijven zoals Metro, Siemens, Unicef, Decathlon, Hugo Boss, Teamviewer, Honda, Bridgestone, Toshiba en Cisco tot zijn klanten rekenen. Ga voor meer informatie over de organisatie naar: www.freshworks.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht