Industry Wire

Geplaatst door Copernica BV

Trends Service B.V. richt pijlen op de toekomst

De marketing software zal ingezet worden ter ondersteuning van de eigen marketingcampagnes van Trends. Hierbij ligt een sterke focus op het databasebeheer en e-mailcampagnes richting de geregistreerde klanten met behulp van Copernica. “Met gerichte acties naar ons huidige klantenbestand en prospects willen wij een bredere klantenkring creëren”, aldus Erik Dekker, directeur van Trends Service in kommunikatie B.V.

De online activiteiten worden gecombineerd met print om zodanig een sterke multimediale campagne op te zetten. Op deze wijze wil Trends een grotere naamsbekendheid vestigen bij bedrijven die regelmatig Direct Mail activiteiten hanteren of wensen in te zetten.

Vooral de verschillende mogelijkheden om binnen de online omgeving met meerdere personen tegelijk te werken is voor Trends een overtuigende factor om te kiezen voor Copernica. Daarnaast worden aan de hand van de verrijkte profielen, op maat gemaakte mailings uitgestuurd naar klanten en prospects.

Over Trends Service in kommunikatie B.V.

Trends Service in kommunikatie B.V. bestaat al sinds 1987 en beschikt dus over meer dan 20 jaar ervaring in direct mail.
De kern van het bedrijf is direct mail. Van het printen en verzenden van wekelijkse of maandelijkse facturen tot de productmailings. Trends trekt opdrachten aan uit alle hoeken van de zakelijke dienstverlening.

Over Copernica BV.

Copernica is dé meest complete marketing software voor campagnes met e-mail, webpagina’s, sms en PDF. Kijk voor meer informatie op www.copernica.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht