Geplaatst door Tripolis Solutions BV

Tripolis Solutions opent tweede kantoor in Latijns-Amerika

Tripolis Solutions, marktleider in e-mail, mobile en social marketing software, breidt haar activiteiten verder uit in Latijns-Amerika. Naast de opening van het kantoor in Buenos Aires in 2011, opent Tripolis nu ook haar deuren in Chili. De officiële opening van het nieuwe kantoor in Chili is vandaag.

Joost Nienhuis, CEO van Tripolis Solutions: “In Chili gaan we samenwerken met Chileense business partner en reseller van onze software: Next Time. Next Time onderhoudt contact met onze Chileense klanten en draagt zorg voor de support. Zo hebben we de lokale focus, kennis en expertise in huis om onze e-mail, mobile en social marketing oplossingen in Latijns-Amerika verder uit te breiden.”

Pauline Swart, Country Director van Tripolis Chili: “Naast Brazilië en Argentinië is de online markt in Chili sterk groeiende. We zijn dan ook erg verheugd om samen te werken met Next Time om de innovatieve oplossingen van Tripolis Solutions verder in de markt te zetten.”

Juan José Gaete, General Manager van NextTime: “Wij zijn van mening dat de software van Tripolis Solutions een uitstekende aanvulling is op onze bestaande software oplossingen. Met onze kennis van de Chileense markt, en de implementatie van de Tripolis software, kunnen we onze klanten steeds meer voorzien van een “total solution.”

Over NextTime
Nexttime Software biedt eersteklas diensten op het gebied van informatie technologie. Met hun BPM-oplossingen, ERP, BPMS, CRM en BI integraties dragen ze zorg voor het verbeteren van het beheer van informatie stromen binnen zowel grote als kleine organisaties van verschillende industrieën.

Over Tripolis Solutions
Tripolis Solutions, opgericht in 1999, is een van de eerste en meest dynamische e-mail service providers (ESP) in Europa. Tripolis ontwikkelt services en technische oplossingen op het gebied van multichannel dialogue marketing software voor e-mail, mobile en social marketing. Met deze oplossingen help Tripolis haar opdrachtgevers bij het aangaan, onderhouden en uitbouwen van relaties. Diensten worden geleverd via een netwerk van industry leading partners. Tripolis Solutions beschkt als een van de eerste Europese E-mail Service Providers over een ISO 9001:2008 en ISO/IEC 27001:2005 certificering.