Geplaatst door Mobillion BV

Twee nieuwe account managers voor Mobillions salesteam

Bart Zijlmans is hiervoor als account manager werkzaam geweest bij Scholten Awater, leverancier van hardware en IT-diensten. Daar was hij verantwoordelijk voor de sector media en transport. In zijn nieuwe functie gaat hij zich bezighouden met relatiebeheer en het werven van nieuwe klanten voor de mobiele oplossingen van Mobillion. “Mobillion is een jonge, innovatieve organisatie, waar ik een ambitieuze en afwisselende functie kan vervullen. Vooral het veelzijdige karakter van de dynamische branche, waarin Mobillion actief is, gaf de doorslag”, aldus Zijlmans.

Rosalie van Zeijts wordt in haar nieuwe functie het eerste aanspreekpunt voor vragen van huidige en potentiële klanten op het gebied van social media campagnes, waarbij onder andere gebruik wordt gemaakt van Mashlab, Mobillions widgetplatform met uitgebreide analysemogelijkheden. Onder de naam iSocial biedt Mobillion social media-advies en oplossingen voor charitatieve instellingen. Van Zeijts is voor deze branche het aanspreekpunt om met het iSocial portfolio te helpen bij het verkrijgen van meer vrijwilligers, ambassadeurs, donateurs en bekendheid. Hiervoor is Van Zeijts tien jaar werkzaam geweest in de online recruitmentmarkt. “Het internet als communicatiekanaal heeft mij altijd geboeid. Stond online recruitment tien jaar geleden nog in de kinderschoenen, nu is het niet meer weg te denken in de HR-branche. Datzelfde staat ons te wachten met social media. Mobillion loopt hierin voorop en ik kijk ernaar uit hieraan een steentje te kunnen bijdragen.”

Marc Schoutens, algemeen directeur van Mobillion: “Social media en mobile marketing maken momenteel een flinke ontwikkeling door. We zien bij onze relaties een groeiende behoefte de stap naar nieuwe media te maken. Met Rosalie en Bart halen we twee ervaren krachten aan boord, die met hun kennis en expertise een mooie bijdrage aan deze ontwikkeling kunnen geven.”