Uitbreiding social media activiteiten bij Head Office NL

Hilversum, 3 februari 2014 – Per 1 februari haalt Head Office NL extra social media expertise in huis door Jasper de Weerd, oprichter van Gusto Media, in dienst te nemen. Met de komst van Jasper verkrijgt Head Office NL aanvullende vakkennis op het gebied van social media en verbreedt het hiermee haar activiteiten met interactieve media. Met de overstap van De Weerd komen ook enkele toonaangevende klanten mee naar Head Office NL waaronder Canon en Praxis.
Jasper de Weerd staakt per 1 februari zijn activiteiten voor Gusto Media en treedt bij Head Office NL in dienst. De Weerd licht zijn overstap toe: “Op een gegeven moment kom je als ondernemer voor de keuze te staan: investeren en doorgroeien naar de volgende fase of verbinding zoeken met een gerenommeerde concurrent. Ik heb voor het laatste gekozen. Voor mij is Head Office Nederland één van de meest innovatieve spelers in de markt. Mijn activiteiten passen hier heel goed bij en ik bied mijn klanten een uitstekend onderkomen”.
Fred van Gelder, Managing Director van Head Office NL, voegt hieraan toe: “Wij hebben de afgelopen periode veel geïnvesteerd in verschillende digitale toepassingen. Daarin is social media een belangrijk onderdeel. De activiteiten van Gusto Media passen goed bij deze ontwikkeling. Met de komst van Jasper breiden we onze activiteiten op dat gebied verder uit en mogen we met o.a. Praxis en Canon een aantal prachtige klanten verwelkomen”.
Over Head Office NL
Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve contentmarketingstrategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Tot het portfolio behoren onder meer IKEA, Mercedes-Benz, Procter & Gamble, Heineken, KPN en E.ON. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen en deze te koppelen aan content die op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste persoon wordt gedistribueerd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.